البرز- مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال استان البرز گفت: تلاش می کنیم با افزایش نمایندگان استان در لیگ برتر زمینه وبستر لازم برای رشد استعدادهای موجود در البرز را فراهم کنیم.

برای افزایش نمایندگان البرز در لیگ برتر فوتسال تلاش می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین، کاظم صادقی اظهار کرد: سعی بر این داریم علاوه بر حمایت و حفظ تیم مقاومت البرز با تلاش و برنامه ریزی یک تیم دیگر به لیگ برتر کشور اضافه کنیم تا امکان بیشتری برای رشد و نشان دادن فوتسالیست های با استعداد البرزی در سطح کشور فراهم شود.

وی افزود: قرار است در رده های پایه و با نظارت و همکاری مربیان برجسته البرزی تیم منتخب استان تشکیل شود به طوری که برای حضور در سطوح حرفه ای کشور همواره  آمادگی لازم را داشته باشند.

صادقی با تاکید براینکه پیشکسوتان و بزرگان فوتسال استان در تصمیم سازی های کمیته فوتسال جایگاه ویژه ای خواهند داشت و با تشکیل یک انجمن و اتاق فکر از تجارب و برنامه های آنها استفاده خواهیم کرد گفت: برگزاری لیگ فوتسال پیشکسوتان استان در فصل جدید نیز در دستور کار این کمیته خواهد بود.

مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال استان البرز به حضور خود در تیم ملی امید اشاره کرد و گفت: می توانیم ارتباط موثری با فدراسیون برقرار کنیم و از این ارتباط موثر برای پیشرفت فوتسال استان البرز استفاده کنیم وقطعا همکارانمان در فدراسیون نیز نگاه ویژه ای به ما خواهند داشت

صادقی در ادامه گفت:لیگ برتر فوتسال استان را در فصل پیش دنبال کردم وبه نظرم سطح مسابقات نسبت به پتانسیلی که استان البرز دارد پایین است بنابراین با برنامه ریزی و نظارت بیشتر، جذب و دعوت ازاسپانسرها برای تیم داری سطح مسابقات را بالاتر خواهیم برد ضمن آنکه کاهش احتمالی تعداد تیم های لیگ برتری استان نیز در برنامه داریم.

وی در پایان گفت: کمیته فوتسال هیات فوتبال آماده شنیدن انتقادات، نظرات و پیشنهادات همه فوتسالی ها است و می توانند  طرح و برنامه خود را برای پیشرفت فوتسال استان ارائه دهند و ما نیز با روی باز استقبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.