به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سیما فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن مختلفی روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲ و ۳ خرداد ماه که مصادف با سالروز آزاد سازی خرمشهر است، از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های آخر هفته رنگ خرمشهر می‌گیرد

فیلم تلویزیونی «خوش غیرت» به کارگردانی علی شاه حاتمی، جمعه ۳ خرداد ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

محمد کاسبی، پویا امینی، مجید صالحی، مریم سعادت، مونا فرجاد، امیر نوری و خشایار راد در این فیلم تلویزیونی هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه دو

فیلم سینمایی «بال های خوشبختی» به کارگردانی بهروز شعیبی، پنج‌شنبه ۲ خرداد ماه ساعت ‌۸ صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.سعید پورصمیمی، زهرا سعیدی، محسن قاضی مرادی و امیرحسین عسگری در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

این شبکه همچنین  فیلم تلویزیونی «جزیره گنج» به کارگردانی حمیدرضا لوافی را جمعه ۳ خرداد ماه ساعت ۸ پخش خواهد کرد.علی سلیمانی، محمدامین همت آبادی، ابراهیم امیری و سورنا بایراملو در فیلم تلویزیونی «جزیره گنج» بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «تویی که نمی‌شناختمت» به کارگردانی محمدابراهیم سلطانی فر هم جمعه ۳ خرداد ماه ساعت ۱۶:۴۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

 شبکه سه

این شبکه به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر فیلم سینمایی خاطره انگیز «روز سوم» به کارگردانی محمدحسین لطیفی را پنج‌شنبه ۲ خرداد ماه ساعت ۲۴ پخش می‌کند.

فیلم، قصه برادری است که در شرایط بسیار سخت و پیچیده‌ای مجبور می‌شود، خواهر کوچک و علیلش را در زیر خاک پنهان کند تا شبانه آن را از میان عراقی‌ها که خانه را محاصره کرده‌اند فراری دهد که این ماجرا سه شب ادامه دارد و اتفاقات زیادی در حاشیه آن رخ می‌دهد و در واقع داستان سه روز آخر سقوط خرمشهر است...

باران کوثری، پوریا پورسرخ و برزو ارجمند در فیلم سینمایی «روز سوم»  نقش‌آفرینی کرده‌اند.

شبکه چهار

یکی دیگر از فیلم هایی به حماسه خرمشهر پرداخته است، فیلم سینمایی «سرزمین خورشید» به کارگردانی احمدرضا درویش،  است که این فیلم پنج‌شنبه ۲ خرداد ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.خسرو شکیبایی، گلچهره سجادیه، سعید پورصمیمی و محمود پاک نیت در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

همچنین این شبکه فیلم سینمایی «حقیقت گمشده» به کارگردانی محمد احمدی را جمعه ۳ خرداد ماه ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن می‌برد.

شبکه پنج سیما

 فیلم سینمایی «گوی بخار۱» به کارگردانی کاتسوهیرو اوهتومو، جمعه ۳ خرداد ماه ساعت ۹ و  فیلم سینمایی «حمله به اچ۳» به کارگردانی شهریار بحرانی، جمعه ۳ خرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.​

 شبکه نمایش

 فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «پری» به کارگردانی داریوش مهرجویی، «نیاز» به کارگردانی علیرضا داوودنژاد، «زمانی که دزد بودم»، «گمشده»، «دره تاریک»، «کیمیا» به کارگردانی احمدرضا درویش و «گزارش پلیکان» پنج‌شنبه ۲ خرداد ماه ساعت ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

روز جمعه هم  فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «نور آتش»، «پاییز سرافیم»، «کشتی یاماتو»، «عملیات قطب شمال»، «استشهادی برای خدا» به کارگردانی علیرضا امینی و «یتیم خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی ساعت ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.