شهردار مشهد گفت: اطلاع‌یابی و رصد خواسته‌های مردم و انتقال آن به مسئولان اهمیت دارد لذا اطلاع‌یابی باید در کنار اطلاع‌رسانی مورد توجه قرار گیرد.

نقش مهم اطلاع یابی در کنار اطلاع رسانی

 

به گزارش قدس آنلاین ، محمدرضا کلائی شهردار مشهد امروز در گردهمایی روابط عمومی‌های استان گفت: معتقدیم که همه در یک کشتی نشسته‌ایم و باید به این نکته توجه داشته باشیم که اکنون روابط عمومی‌ها تنها در حوزه اطلاع‌رسانی محصور شده‌اند.

وی تصریح کرد: این در حالی است که اطلاع‌یابی و رصد خواسته‌های مردم نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است لذا از همکارانم در روابط عمومی و سایر روابط عمومی‌ها می‌خواهم که به اطلاع‌یابی نیز در کنار اطلاع‌رسانی توجه‌ای ویژه داشته باشند.

شهردار مشهد گفت: با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید در راستای امیدوار کردن مردم تلاش کنند، در این میان روابط عمومی‌ها باید روابط درون سازمانی را نیز جدی بگیرند، زیرا اهمیت آن از توجه به افکار عمومی کمتر نیست.

کلائی افزود: اگر نتوانیم افکار کارکنان و همکاران در سازمان‌ها و مجموعه‌ها را با اهداف و برنامه‌ها همسو کنیم نمی‌توانیم مردم را با اقدامات و برنامه‌های سازمان همسو کنیم.

وی با اشاره به اینکه وضعیت مشهد و خراسان رضوی نسبت به سایر کلان شهر‌ها بهتر است، ادامه داد: البته شاید از وضعیت موجود راضی نباشیم، اما معتقدیم امید بیشتر و فضای مناسب‌تری برای فعالیت در استان و به ویژه شهر مشهد وجود دارد که روابط عمومی‌ها باید به عنوان وظیفه نسبت به امیدوار کردن کارآفرینان و تعلق خاطر آن‌ها به مشهد و استان اقدام کنند.

شهردار مشهد گفت: روابط عمومی‌ها باید کار‌ها و فعالیت‌هایی را که انجام و یا در حال انجام است را به مردم اطلاع دهند، زیرا این موضوع باعث افزایش امید می‌شود و هرگاه مردم امیدوار باشند پای کار کشورشان خواهند ایستاد و این موضوع بسیار مهم است.
منبع : باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.