البرز- رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری کلاهبرداری در البرز که به متقاضیان شمش تقلبی می فروخت خبر داد.

دستگیری کلاهبردار ۲ میلیاردی شمش طلا در البرز

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمد نادربیگی صبح امروز چهارشنبه در نشستی خبری که در اداره آگاهی استان البرز برگزار شد، از دستگیری کلاهبردار حرفه ای شمش طلا خبر داد و گفت: این فرد با ترفند اینکه دربانک مرکزی آشنا دارد وعده خرید شمش طلا به متقاضیان می داد.

وی افزود: شگرد این کلاهبردار به گونه ای بود که در ازای دریافت شمش واقعی، شمش تقلبی می داد و با این روش ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام اینکه تاکنون ۶ مالباخته در این زمینه شناسایی شده است، گفت: پس از دستگیری فرد کلاهبردار مبلغ ۳۰ هزار دلار و یورو تقلبی نیز از این فرد نیز کشف شده است اما تحقیقات همچنان در خصوص این پرونده ادامه دارد.

نادربیگی دربخش دیگری ازسخنانش به دستگیری سارقان مشاعات و انبارهای منازل درمناطق مختلف استان البرزخبرداد و گفت: دراین خصوص تاکنون سه نفر دستگیر که به ۱۶ فقره سرقت اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی البرز همچنین از دستگیری اعضای باند سارقان منزل با ۵۰ فقره سرقت در البرز خبر داد و گفت:  در پی افزایش سرقت منزل دربرخی مناطق استان البرز و شکایات مشابه موضوع به صورت ویژه دردستورکار پلیس آگاهی این استان قرارگرفت.

وی افزود: با تحقیقات ویژه پلیس اعضای باند چهارنفره با سه دستگاه خودروی سمند، پراید و تیبا با شیوه تخریب اقدام به سرقت وسایل منزل می کردند که دستگیر شدند.

نادر بیگی با اعلام اینکه تاکنون ۱۹مالباخته این پرونده شناسایی و تلاش برای سایر مالباختگان ادامه دارد، گفت: ارزش ریالی اموال سرقت شده تاکنون ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.