هوآوی در راستای پیشرفت خود مخصوصا در فناوری شارژ سریع این بار شارژ سریع 40 واتی را با Nova 5 عرضه خواهد کرد.

Huawei Nova 5 با شارژ سریع 40 وات معرفی خواهد شد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، Huawei پیشرفت بسیار خوبی در مورد تکنولوژی های شارژ سریع داشته است و در حال حاضر آخرین قابلیت 40W را بر روی 5 Nova از سری محصولات میان رده این دستگاه نیز عرضه خواهد شد. دو دستگاه با شماره مدل SEA-TL10 و SEA-AL10 توسط 3C با یک شارژر 40 واتی که در جعبه خرده فروشی با همان شماره سریال قرار دارد، بر روی بلوک شارژ Huawei P30 Pro تایید شده است.

ما تقریبا اطمینان داریم که این سری nova جدید نام دارد، چرا که Huawei در اواسط سال از کمپانی Midrange خود یک حدس و گمان هایی از این مورد منتشر کرده بود، Flagship Mate نیز در آینده به نظر می رسد (اگر به طور کامل با توجه به آخرین رویدادها)، یک نوآ 5 باقی مانده است.

تاییدیه دیگری از این دستگاه کاملا متفاوت با شماره مدل مشابه SEA-LX1 است که در وب سایت اقتصادی اوراسیا قرار دارد و نام واقعی Huawei Nova 5 را می توان در کنار Huawei nova 5i نامگذاری کرد که نام آن SEA-LX1U است.

موارد و ادعاهای مطرح شده نیز در اوایل ماه جاری ظاهر شد، که بیانگر نگاه مشابهی به Huawei P30 Lite است ، اما به احتمال زیاد اسکنر اثر انگشت که در زیر صفحه نمایش قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.