لحظاتی پس از اعلام خبر محرومیت بیرانوند از سوی کمیته اخلاق، وی اعلام کرد که ساعت ۱۸ به این کمیته خواهد رفت.

علیرضا بیرانوند ساعت ۱۸ در کمیته اخلاق

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، پس از آن که کمیته اخلاق از علیرضا بیرانوند خواست که برای برگزاری جلسه به این کمیته مراجعه کند اما بیرانوند دست به چنین کاری نزد، کمیته اخلاق با انتشار خبری، دروازه بان تیم پرسپولیس را تا اطلاع ثانوی محروم کرد.

کمیته اخلاق روز گذشته از علیرضا بیرانوند خواست که روز چهارشنبه (امروز) ساعت ۱۵ در کمیته اخلاق حاضر شود و پاسخ سوالاتی را بدهد. این درخواست پس از آن مطرح شد که گزارش هایی مبنی بر درگیری دروازه بان پرسپولیس با ماموران نیروی انتظامی در شب جشن قهرمانی سرخ ها منتشر شد.

اما بیرانوند امروز به کمیته اخلاق نرفت تا آن ها با صدور دستور موقت، او را تا اطلاع ثانوی محروم کنند. بیرانوند، وکیلش یا باشگاه پرسپولیس هنوز واکنشی به این موضوع نداشته اند.

این در حالی است که پرسپولیس هفته آینده در دیداری حساس به مصاف سپاهان می‌رود و محرومیت علیرضا بیرانوند پرسپولیس را دچار مشکل جدی خواهد کرد. البته شاید با حضور علیرضا بیرانوند در جلسه بعدی کمیته اخلاق، این حکم شکسته شود.

در دستور کمیته اخلاق آمده که علیرضا بیرانوند تا اطلاع ثانوی از «کلیه فعالیت های ورزشی» محروم شده است.

اما لحظاتی قبل خبر رسید که علیرضا بیرانوند علی رغم ابلاغ غیررسمی خبر محرومیتش، به این کمیته می‌رود تا مستندات و توضیحات خود را ارائه کند. در این باره گفته می‌شود دروازه بان شماره یک پرسپولیس ساعت ۱۸ به کمیته اخلاق خواهد رفت و باید دید آیا دستور موقت پس از آن شکسته می‌شود یا نه.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.