یزد- معاون فرهنگی سپاه الغدیراستان یزد گفت : به مناسبت "سوم خرداد "روز فتح خرمشهر بیش از۱۲۰برنامه دراستان یزد اجرا خواهد شد .

۱۲۰برنامه به مناسبت "سوم خرداد" دراستان یزد اجرا می شود

سید حسین راسخی نژاد در گفتگو با خبرنگارقدس آنلاین اظهارداشت : آزادسازی خرمشهر یک نقطه عطف واساسی در تاریخ ایران اسلامی است و ما باید به این روز عزیز بیشتر بها بدهیم از استان یزد ۵ گردان دراین عملیات حضور داشتند و بیش از ۱۳۰شهید از این استان تقدیم انقلاب شده است  .

وی افزود : تعدادکلی برنامه های روز سوم خرداد دراستان ۳۰برنامه است که ریز برنامه های این روز بیش از ۱۲۰برنامه هست که درسطح استان برگزار خواهد شد .

راسخی نژاد دیداربا خانواده های شهدا ، تجلیل از ایثارگران و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس ، غبار روبی گلزار شهدا در برخی از شهرستان ها ، سخنرانی مسئولان در خطبه های نماز جمعه استان ،برگزاری مراسم سالگرد شهید اخلاص  شهید فیض اردکانی و دیدار با خانواده وی ، چاپ ۱۰۰۰عنوان پوسترو توزیع آن درحوزه ها و پایگاه ها ، برگزاری میزگردهای سیاسی ، برگزاری نشست های بصیرتی، برگزاری یادواره های شهدا ، برپایی نمایشگاه پوستروعکس دوران دفاع مقدس، برگزاری محافل شب شعر،اکران فیلم های هفته دفاع مقدس ،برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی ، برگزاری  کارگاه مهارت افزایی ازمهمترین برنامه این روز در استان است .

معاون فرهنگی سپاه الغدیراستان تصریح کرد : اطاعت پذیری و از ولایت فقیه و دشمن شناسی ۲عامل اساسی در دنیای کنونی برای مقابل با جنگ نرم بوده وامروزجوانان نسل چهارم و پنجم انقلاب باید با تبعیت از این دو رویکرد اساسی و اصلی که مورد توجه  رزمندگان هشت سال دفاع مقدس  هم بود مقابل جنگ نرم ایستادگی کرده و جوانان باید به این دو رویکرد توجه داشته باشند و به دشمن اجازه ندهند به خاک کشور نفوذ کرده و اهداف شوم خود را در کشور پیاده سازد .

انتهای پیام / 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.