فرماندار شهرستان رشتخوارگفت، گفت: شهرستان رشتخوار یکی از بهترین تولیدکنندگان گندم در سطح استان خراسان رضوی است و با وجود سلیوی گندم ۳۰ هزار تنی که در طی یکی دو سال اخیر در این شهرستان احداث و آماده افتتاح است

سیلوی ۳۰ هزار تنی  گندم رشتخوار آماده افتتاح است

به گزارش  خبرنگار قدس آنلاین، خالقداد عرب در کار گروه اقتصاد مقاومتی رشتخوارافزود:، ما در تلاشیم که تولید با کیفیت گندم شهرستان را در سفره خود این مردم داشته باشیم.
وی با تاکید بر پیگیری و حمایت   مسئولان از طرح اشتغالزایی و تولید اظهار داشت : امروز اگر آمار سرقت، طلاق، اعتیاد و فرار از خانه بررسی و ریشه یابی شود، تمام آن   به بیکاری   بر می گردد.

فرماندار رشتخوار با ذکر اینکه، امروز جهاد اکبر ما احیای اقتصاد مقاومتی و مثلث توسعه اقتصادی استخبار نشان کرد:  ما در شهرستان رشتخوار  حدود ۶ هزار هکتار غلات و ۶۳۰۰ هکتار مزارع زعفران داریم، که  باید روی فرآوری این محصولات کار کنیم، چیزی حدود ۷ هزار باغات پسته جوان داریم، که با توجه به این ظرفیت این شهرستان در آینده نزدیک به رفسنجان خراسان تبدیل خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز نیاز جامعه جمهوری اسلامی ما اشتغال است، گفت: ما در سال گذشته تولید ۲۱ تن زعفران خشک را در سطح این شهرستان  رشتخوار داشته ایم که با توجه به وجود این ظرفیت بزرگ در سطح شهرستان بحث تولید دمنوش های زعفرانی و نوشابه زعفرانی در حال پیگیری است. شایان ذکر است چنانچه سه کارخانه فولادی که بیش از ده سال است کلنگ زنی شده و مسولان برای افتتاح آن امروز و فردا می کنند هزاران جوان در این شهرستان کوچک مشغول  به کار می شدند. و امروز بیکار، معتاد، سارق و...در این شهرستان ۶۵هزار نفری نداشتیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.