خراسان جنوبی _فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه گفت :فتح خرمشهر حماسه‌ای عظیم و الهی بود.

 مراسم گرامیداشت شهدای فتح خرمشهر دربشرویه برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه ,​سرهنگ دوم پاسدار حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان بشرویه در مراسم گرامیداشت شهدای فتح خرمشهر که پیش از ظهر امروز و در محل گلزار شهدا و با حضور امام جمعه, سرپرست فرمانداری, خانواده های معظم شاهد و ایثارگران برگزار شد, با اشاره به رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در آزادسازی خرمشهر گفت: فتح خرمشهر حماسه ای عظیم و الهی بود که تمام معادلات نظامی جبهه استکبار را درهم پیچید.

 وی گفت: رژیم های متجاوز وایادی استکبار با نیروهای رژیم بعثی صدام همراه شدند و حمله ناجوانمردانه به ایران اسلامی کردند و علی رغم تمام تلاش‌های جنگ‌طلبانه ؛ نتوانستند در مقابل لشگریان مخلص الهی که جبهه ای متحد و مستحکم را از نیروهای بسیجی سپاهی و ارتشی تشکیل شده بود مقاومت کنند و شکستی  بسیار سخت به آنان داده شد .

سرهنگ حسنی افزود :دشمن بعثی که ادعا می کرد اگر ایرانیان بتوانند خرمشهر را پس بگیرند ما کلید بصره را تحویل خواهیم داد با یک عملیات غرور آفرین رزمندگان جبهه حق روبرو شده و بیشترین تلفات را متحمل گردیدند؛ که در تاریخ جنگ‌های اخیر نمونه و همانندی ندارد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه اظهار داشت:رزمندگان اسلام برای فتح خرمشهر تحت فرمان رهبری حضرت امام خمینی (ره)پیمانی جاودانه با خداوند بستند؛ و پیروزی این عملیات غرور آفرین فقط عنایت الهی بود و همان گونه که حضرت امام(ره) فرمودند؛ خرمشهر را خدا آزاد کرد.

 وی گفت: همدلی و همراهی تمام نیروها؛ زمینه‌ساز این حماسه عظیم الهی بود و امروز هم قطعاً برای آزادی خرمشهرها و غلبه بر مسائل و مشکلاتی که توسط دشمنان خارجی و داخلی فراهم می شود؛ باید با اطاعت از ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه ای حفظه الله تعالی تلاشی مجدانه و پیگیر داشته باشیم .

فرمانده سپاه بشرویه با قدردانی از حضور گسترده مردم مومن و انقلابی شهرستان بشرویه در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی از آنان خواست تا با اطاعت از ولایت مطلقه فقیه و الگوگیری از سیره شهدای عزیز در راه تحقق ارزش‌های اسلامی و گام دوم انقلاب تلاش پیگیر و مضاعف داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.