خراسان جنوبی _حجه الاسلام معلمی امام جمعه بشرویه گفت :نیامدن وزیر راه و شهرسازی که به استان خراسان جنوبی سفر کرده به بشرویه بی عدالتی بود .

نیامدن وزیر راه و شهر سازی به بشرویه بی عدالتی بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه ,حجت الاسلام و المسلمین سید محمد معلمی" ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان بشرویه که در محل مصلای نماز مسجد جامع میدان برگزار شد با اشاره به فراز ها و شاخصه های حکومت حضرت علی علیه السلام خاطرنشان کرد :آن امام عدالت محور و عدالت مدار بودند و در حکومت حتی در مورد قاتل خودشان نیز به عدل قضاوت کردند.

وی افزود: به همین خاطر آن حضرت میزان عدالت معرفی می شدند حتی مشهور است به خاطر شدت عدالت ضربت شمشیر خوردند مشخص می شود که اگر عدالت در هر جامعه حاکم باشد همه مشکلات آن جامعه حل می شود .

امام جمعه بشرویه افزود: حضرت علی علیه السلام هیچ گاه برای اجرای عدالت از هیچ چیزی فروگذار نمی کردند و کوتاه نمی آمدند و به هیچ عنوان برای منفعت خود حکومت خودشان از عدالت کوتاه نیامدند و امروز باید به جامعه و مسئولان ما نگاه کرده آیا واقعا عدالت را رعایت می کنند یا خیر.

وی با اشاره به حضور وزیر راه در استان خراسان جنوبی و عدم توجه به نیازهای راه بشرویه گفت:شنیده شده وزیر راه به منطقه می‌آیند و علیرغم اینکه از مهمترین مشکلات مردم این منطقه مساله راه است،حضور نمیابند سوال است که چرا به بشرویه نیامدند؟ آیا این حق مردم نیست؟
وی با گلایه از برخی مسولان و نمایندگان هم افزود: بدور از عدالت است در شهرستانی خدمت می شود و در جای دیگر خبر خدمتی نباشد اگر این طور شد خدمات کاریکاتوری می‌شود که زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست .

معلمی افزود: متولیان در این مدت باقی مانده از زمان خدمت خود باید تلاش کنند که خدمت را به منطقه داشته باشند.

وی تصریح کرد: ما همه را برادر خود می دانیم و همه انسانهای خدا و پر تلاش و توانمند هستند ولی این گلایه را نیز داریم، صحبت هایشان را گوش کرده ایم که در زمان انتخابات تاکید کرده اند که از هر گونه خدمتی به بشرویه دریغ نخواهد کرد .

امام جمعه بشرویه در ادامه با اشاره به فرا رسیدن شب های قدر هم خاطرنشان کرد : شبهای قدر را در پیش رو داریم و ان شالله که این شب ها با شکوه تمام برگزار خواهد شد چرا که در تمام مساجد و تکایا برنامه‌های بسیار خوب و محوری صورت می گیرد .

وی همچنین به سالروز حماسه باشکوه سوم خرداد هم اشاره کرد و گفت: از این پس خرمشهرها در پیش داریم و باید آنها را فتح کنیم و همچنین فتح خرمشهر حاصل استقامت بوده است و آیا نمی شود در جنگ اقتصادی در مقابل دشمن با مقاومت و استقامت به پیروزی جانانه برسیم.

وی افزود: همانگونه که داعش را نه تنها از مرزهای کشورمان بلکه از کشورهای منطقه دور کردیم می‌توانیم با مقاومت جنگ اقتصادی دشمنان را نقش بر باد کنید و در این زمینه تلاش زیادی لازم است.

معلمی با اشاره به فرمایشات گهربار مقام معظم رهبری هم گفت :حضرت آیت الله خامنه ای خطاب به جوانان فرمودند که خودجوش عمل کنند و منتظر نباشند که کسی از آنان برای کار دعوت کند و ایشان همچنین تاکید داشتند که دولت باید دولتی جوان و انقلابی و حزب اللهی سر کار بیاید که به تمام غصه ها و مشکلات پایان دهد.

وی همچنین با اشاره به برخی از صحبت‌های رئیس‌جمهور ،خطاب به روحانی گفت: آقای دکتر روحانی" رئیس جمهور کشور" گفته اند مشکلات اصلی این است که همه انتظار از دولت دارند در حالی که دولت اختیارات ندارد نه در مذاکرات و نه در فرهنگ نه در صدا و سیما و ...و گلایه کردند باید پرسید که شما۴۰ سال است که جزو رجال این مملکت هستید چطور نمی‌دانستید که اختیارات چقدر است؟ شما اگر در دولت اول خود متوجه شدید که رییس جمهور اختیار ندارد چطور در دوره دوم کاندید شده اید ؟

وی در ادامه افزود: آقای رئیس جمهور شما در همه نهادها و مراکز قانونی ریاست دارید و مسئول هستید پس چطور ادعا می کنید که اختیار ندارید همچنین مشکل این نیست که شما اختیار ندارید مشکل این است که به نظرمان نمی خواهید این مشکلات را حل کنید اگر نه انسان توانمند هستید .

وی با اشاره به اینکه نباید توجه به حاشیه‌ها کرد گفت : بنی صدر هم همه اختیارات را داشته و رمانده کل قوا هم بود ولی مشکلی را حل نکرد تا این سمت را از او گرفتند پیروزی ها در جنگ شروع شد ما به دولت احترام می‌گذاریم و چون دولت نظام اسلامی هست دولت را حمایت می کنیم ‌.

وی همچنین با تأکید بر این که تریبون نماز جمعه محل بیان دردها و ناعدالتی هاست به تمام مسئولان توصیه کرد که اجرای عدالت را   سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام /.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.