معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: همزمان با لیالی قدر بیش از ۴۰۰ هزار مترمربع از صحن‌ها، بست‌ها و دوربرگردان‌های ورودی حرم مطهر رضوی توسط بخش خدمات فرش آستان قدس رضوی مفروش می‌شود.

۴۰۰ هزار مترمربع از اماکن متبرکه رضوی در شب‌های قدر مفروش می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سیدخلیل منبتی با اشاره به استقبال گسترده زائران و مجاوران برای حضور در ویژه برنامه‌های شب‌های قدر حرم مطهر، از آمادگی کامل آستان قدس رضوی برای میزبانی از این زائران خبر داد و اظهار کرد: بارگاه مطهر امام علی بن موسی الرضا(ع) همه ساله میعادگاه بزرگ مؤمنان و موحدان در مراسم عارفانه شب‌های قدر است و وظیفه ماست تا فضایی آرام و منظم برای میهمانان امام الرئوف(ع) فراهم آوریم.

وی با بیان اینکه ۴۰۰ خادم در بخش خدمات فرش حرم مطهر رضوی به طور شبانه‌روز فعالیت دارند، تصریح کرد: در شب‌های قدر تمامی فضاهای عبادی و زیارتی اماکن متبرکه، دوربرگردان‌های منتهی به حرم مطهر و همچنین در صورت اضطرار پارکینگ‌های حرم مطهر رضوی مفروش خواهد شد.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی عنوان کرد: از مجاوران و زائران گرامی که در مراسم شب‌های قدر حضور دارند خواهشمندیم به تذکرات و راهنمایی‌های خادمان بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) توجه داشته باشند تا در این شب‌های پرفیض زیارتی توأم با آرامش و آسایش را برای خود و دیگر زائران رقم بزنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.