مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی از آمادگی کامل پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی برای خدمت‌رسانی به زائران رضوی در شب‌های قدر خبر داد.

آمادگی کامل پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی برای شب‌های قدر

به گزارش قدس آنلاین، دکتر ناصر سرگلزایی بیان کرد: با توجه به حضور پرشور زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) در مراسم پرفضیلت شب‌های قدر، حدود ۳۰ پایگاه ثابت و سیار فوریت‌های پزشکی در گوشه و کنار اماکن متبرکه رضوی آماده خدمت‌رسانی به بیماران اورژانسی در این شب‌ها خواهند بود.

وی با تأکید بر افزایش تعداد نیروهای پایگاه‌های ثابت فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی مانند پایگاه صحن انقلاب اسلامی و پایگاه صحن جمهوری اسلامی، عنوان کرد: جمعی از خادمیاران سلامت رضوی و کارشناسان پرستاری این مؤسسه در این پایگاه‌های ثابت و پایگاه‌های سیاری که در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان برپا می‌شود، خدمت می‌کنند.

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی با اشاره به فعالیت پنج دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ در کنار چهار دستگاه آمبولانس این مؤسسه در شب‌های پرفیض قدر ادامه داد: همچنین حدود ۱۰۰ نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در ارائه خدمات پزشکی اورژانسی به زائران امام هشتم(ع) در شب‌های قدر با مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی همکاری دارند.

سرگلزایی تصریح کرد: مرکز فوریت‌های پزشکی صحن هدایت حرم مطهر رضوی با برخورداری از هشت تخت بستری و اقدامات پزشکی CPR در دو بخش خواهران و برادران در کنار سایر پایگاه‌های ثابت فوریت‌های پزشکی این آستان مقدس آماده خدمات‌رسانی شبانه‌روزی و رایگان به بیماران اورژانسی است.

وی گفت: دارالشفاء امام رضا(ع) نیز با تقویت‌ نیروهای بخش پزشکان عمومی و بخش خدمات پرستاری خود در شب‌های قدر پذیرای عموم بیماران ایرانی و غیرایرانی است.

مدیر عامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت: مرکز فوریت‌های پزشکی این مؤسسه از طریق تماس با شماره‌ ۳۲۰۰۲۴۲۴، در تمام ساعات شبانه‌روز آماده‌ ارائه‌ خدمات به زائران بارگاه منور رضوی است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.