همدان-مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان رزن ازآبرسانی به روستای" جامیشلو" و بهره مندی ۲۸۰ خانوار از مشترکین روستایی از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی، همزمان با ماه مبارک رمضان سال جاری خبر داد.

آبرسانی به روستای ۲۸۰ خانواری "جامیشلو"
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان؛ محمد ابراهیم فراهانی با اشاره به اینکه تامین آب شرب سالم و پایدار یکی از وظایف تعریف شده برای مااست؛ گفـت:درهمین راستا و با توجه به کمبود آب شرب در روستای "جامیشلو"؛ تامین آب در روستای مذکور در نیمه دوم سال ۹۷ در دستور کار قرار گرفت.
وی با بیان اینکه روستای جامیشلو از روستاهای توابع بخش مرکزی شهرستان رزن است، عنوان کرد: این روستا با ۲۸۰ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۸۴۶ نفر از جمله روستاهایی بود که با کمبود آب شرب مواجه بود و به همین منظور آبرسانی به این روستا مدنظر قرار گرفت.
فراهانی با توضیح اینکه در راستای آبرسانی به روستای "جامیشلو"؛ حفر چاه دستی به عمق ۳۰ متر و ۱۱۵ گالری در دستور کار قرار گرفت؛ بیان کرد: به همین منظور؛ اجرای خط برق به طول ۱۰۰ متر ، نصب ترانس برق و همچنین اجرای خط پمپاژ به طول یک هزارو ۵۰۰ متر با لوله سایز ۱۱۰ میلیمترعملیاتی شد.
وی در نهایت با بیان اینکه تجهیز و راه اندازی چاه مذکور با هزینه ای بالغ بر ۵ هزارو ۵۰۰ میلیون ریال، به صورت تعهدی و با استفاده از ظرفیت پیمانکار بخش خصوصی عملیاتی شد،اظهارداشت: با راه اندازی و بهره برداری از این طرح؛ ۸۴۶  نفراز مشترکین روستایی استان همدان در روستای "جامیشلو"از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.