رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد گفت: کولر آبی با توجه به اینکه ورق و فولاد گران شده، نسبت به سال ۹۷، ۲۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

افزایش ۲۰ درصدی قیمت کولر آبی نسبت به سال ۹۷
به گزارش قدس آنلاین، رضا رزقیان‌مقدم  اظهار کرد: با توجه به اینکه هوا خیلی گرم نشده است، هنوز مشتریان رغبتی ندارند که برای خرید کولر اقدام کنند.
وی افزود: برخی کولرهای خود را به قیمت قبل به فروش می‌رسانند. با توجه به اینکه کولر کالای فصلی بوده و در انبار حجم‌گیر است، برخی کولر را با دو تا سه درصد سود به مشتریان عرضه می‌کنند.
رزقیان‌مقدم خاطرنشان کرد: کولر گازی نیز افزایش قیمت داشته، اما هنوز شرکت‌ها آن را توزیع نکردند. کالا خریداری شده، قرار است تولید شود و ابتدای تیر به دست مردم می‌رسد. یا سازمان صنعت، معدن و تجارت قیمت‌ها را تصویب می‌کند و یا با قیمت قبل وارد بازار می‌شود.
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد با بیان اینکه تولید کاهش پیدا نکرده و کالا کمبودی ندارد، عنوان کرد: با توجه به اینکه توان خرید مردم کاهش پیدا کرده، استقبال مردم برای خرید کولر نسبت به فصل مقداری ضعیف است و تب و تابی برای خرید کولر در بازار وجود ندارد.
وی بیان کرد: کولرها با گارانتی و ضمانت‌نامه است و دو تا سه سال از زمان نصب نه تولید، خدمات دارد، به شرط اینکه خدمات پس از فروش مجاز کولر را نصب کند نه افراد متفرقه.
رزقیان‌مقدم گفت: قیمت پنکه ۱۵ درصد افزایش داشته و پنکه‌های رومیزی و کنترل‌دار فراوان است و کمبودی در این کالا نداریم. این پنکه‌ها را به قیمت مصوب با حدود دو تا سه درصد سود به فروش می‌رسانند.
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد تصریح کرد: خریداران در صورتی که کولر و یا هر کالای دیگری را گران خریده بودند، با اتحادیه به شماره ۳۸۵۳۷۷۳۶ تماس بگیرند تا مشکلشان حل شود و اگر نشد، به بازرسی ارجاع داده می‌شود.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.