قزوین_ رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: به لحاظ دمایی روند افزایش نسبی دما را در استان خواهیم داشت.

هوای قزوین گرم می شود

ندامشاطان رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی، طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و شب بدلیل گذر متناوب امواج کم دامنه در پاره ای مناطق افزایش ابر و احتمال رگبار و رعدوبرق پیش بینی می شود؛ به لحاظ دمایی نیز طی این مدت روند افزایش نسبی دما و از روز سه شنبه به دلیل نفوذ زبانه های پرفشار، روند کاهش نسبی دما را پیش رو داریم.

وی افزود: وضعیت آب و هوای استان قزوین برای امروز و فردا به صورت صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و اواخر وقت افزایش ابر در پاره ای مناطق رگبار و رعدو برق پراکنده پیش بینی می شود و برای روز یکشنبه و دوشنبه نیز وضعیت کمی ابری، گاهی وزش باد و از بعدازظهر، افزایش ابر پاره ای مناطق رگبار و رعد و برق پراکنده خواهد بود.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل استان قزوین اضافه کرد: برای روز دوشنبه و سه شنبه، صاف تا کمی ابری و از بعدازظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید و در پاره ای مناطق رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

مشاطان به بیشینه و کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته پرداخت و یادآور شد: کمینه دما مربوط به شهرستان آوج با 11 درجه سلسیوس بالای صفر و بیشینه دما مربوط به شهر رازمیان با 34 درجه سلسیوس بالای صفر بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.