همدان- مدیرکل انتظامی و امنیتی استانداری همدان گفت: مجموعه نظام و دولت به فضای مجازی نگاه سلبی نیست و نگاه ایجابی است و نوع برخوردهای کنونی با این فضا هم موید آنست.

نظام اسلامی ایران نگاه سلبی به فضای مجازی ندارد

به گزارش قدس آنلاین، محمد علی محمدی بعداز ظهر شنبه در جلسه بررسی کارکردها، فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی  گفت: اکنون  فضای مجازی وگروه های اجتمای نقش بی بدیل در زندگی فردی و اجتماعی ما دارند طوری جنبه های مختلف زندگی ما را در برگرفته است.

 وی افزود:  بنابراین  جامعه  باید با برنامه ریزی هوشمند در مسیر بهره‌مندی  مثبت از این فضا باشد البته با شناخت دقیق از آسیب‌هایی که  این فضا برای جامعه ایجاد می‌کند.

مدیرکل انتظامی و امنیتی استانداری همدان اظهار کرد: آمار ها تایید می‌کند که بخش قابل توجهی از اقشار مختلف جامعه در سنین مختلف در رسانه های فضای مجازی عضو هستند و فعالیت می کنند که هر یک هم برای فعالیت در این فضا انگیزه ای خاص به خود دارند اکنون  باید بپذیریم فضای مجازی وگروهای اجتماعی که در این فضا فعالند یک واقعیت  ملموس است چرا که زندگی ها را تحت تاثیر قرار داده است.

محمدی گفت: خواسته یا ناخواسته اینترنت وفضای مجازی به عنوان یک فناوری بخش جدایی ناپذیر زندگی ما شده است پس  باید دانش خود را در قبال این فضا افزایش دهیم و توانی تشخیص اخبار جعلی از غیر جعلی را داشته باشیم تا آسیب های آن گریبانگیر جامعه ما نشود.

مدیرکل انتظامی و امنیتی استانداری همدان افزود: اکنون دشمن با آشنایی کامل نسبت به کارکردهای این فضا درصدد تحمیل برخی آمارهای ناصحیح و ایجاد مشکلاتی در جامعه است که نمونه آن را فتنه سال ۸۸ شاهد بودیم و سال قبل هم دشمن به دنبال طراحی چنین فضای در جامعه بود ک شکست خورد.

وی گفت باید هوشیار باشیم و تا فضای مجازی در زمین دشمن و به نفع او بازی نکنیم و با هوشیاری حضور در فضای ورق را به نفع جامعه خود بر گردانیم و در دام دشمن نیافتیم. صرفا داشتن یک کانال کفایت نمیکند اینکه چطور بتوانیم با ابعاد مختلف برنامه ریزی در کنترل کانال داشته باشیم مهم است که آسیبی جامعه را تهدید نکند.

انتهای پیام//.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.