خراسان شمالی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به حضور پرشور و آگاهانه مردم استان در مراسمات بیان داشت: مسئولین نباید این حضور را پای خودشان بنویسند بلکه مردم برای ادای دین به امام و شهدا و لبیک به ندای رهبری درصحنه حاضر می شوند.

مسئولین حضور مردم را پای خودشان ننویسند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت الاسلام سالاری در دومین نشست ستاد انتفاضه و قدس استان، با اشاره به برکات بی شمار ماه میهمانی خدا، لحظه لحظه این ماه را ارزشمند توصیف کرد و بیان داشت: فرصت های این ماه قابل بیان و توصیف نیست و از دست دادن این فرصتها باهیچ چیز قابل جبران نیست.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس استان ضمن پاسداشت یادو خاطره شهدای والامقام سوم خرداد و آزادسازی سوسنگرد، معامله قرن را توطئه بزرگ و شیطانی غرب برشمرد و افزود: آمریکا تمام توان خود را به کار بسته تا فلسطین را به یک کشور کاملا صهیونیستی تبدیل کند.

وی هدف از این اقدام فاجعه بار را تضعیف جبهه مقاومت برشمرد و سکوت خفت بار سران دست نشانده عرب را ذلت بار دانست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: امروز حاکمان آمریکا دریافته اند اسلام ناب محمدی بساط سلطه مستکبرین را درهم خواهد پیچید و حیات خود را در مقابله با اسلام می بیینند.

وی گفت: امروز ایران اسلامی پرچم دار اصلی و واقعی اسلام راستین و سد راه زیاده خواهی های فراعنه است و این واقعیت انکارناپذیر است که دشمنان را به هراس انداخته و هدف از به راه انداختن معامله قرن مقابله با ایران است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس امسال حساسیتی دوچندان دارد گفت: دشمن با فتنه انگیزی های متعدد و قائله های مختلف سعی دارد این پیام جهانی کم رنگ شود و توجهات را منحرف کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس امسال به حول قوه الهی متفاوت تر از هرسالی خواهد بود افزود: دشمنان با تحمیل تحریم ها و فشارهای اقتصادی می خواهد بین مردم و نظام اختلاف بیاندازد اما مردم همواره ثابت کرده اند که هیچ فشار و تحریمی بر اراده راستینشان خلل وارد نخواهد کرد.

وی یکی از نابسامانی های اقتصادی را ضعف در مدیریت دانست و افزود: مردم ما با وجود تمام مشکلات و معضلات اما همیشه پای کار بوده اند و خواهند بود و مسئولین نباید این حضور را پای حساب خود بنویسند بلکه باید سعی در رفع کاستی ها و مشکلات مردم باشند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس استان یادآور شد: مراسم راهپیمایی مرکز استان ساعت ۱۱صبح از میدان شهید آغاز و به سمت مصلی امام خمینی ره ادامه خواهد داشت.

وی همچنین از حضور سردار یدالله جوانی؛ معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان سخنران مراسم محوری مرکز استان خبرداد.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.