قزوین_ مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین از افزایش کرایه ۲۰ درصدی تاکسی خبر داد.

نرخ کرایه تاکسی در قزوین ۲۰ درصد افزایش یافت

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: میزان افزایش قیمت نرخ کرایه تاکسی ها از امروز به صورت کاغذ در اختیار رانندگان به منظور رویت مسافران داده می شود و تا یک هفته دیگر نیز برچسب های اصلی حاضر و در تاکسی ها نصب می شود.

وی با اشاره به نرخ میزان افزایش کرایه تاکسی ها افزود: این نرخ به طور میانگین تا ۲۰ درصد اعلام شده و در برخی خطوط هیچ گونه افزایش قیمتی نیست و در برخی خطوط نیز میزان افزایش های پنج الی ۱۰ درصدی را شامل می شود.

عرشیان گفت: میزان افزایش نرخ کرایه ها در مسیرهای مختلف متفاوت می باشد و مسافران نرخ کرایه خود را براساس تعرفه ای که بین رانندگان توزیع شده باید بپردازند و رانندگان نیز حق دریافت کرایه بیشتر را ندارند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین به افزایش کرایه وانت بارها نیز اشاره کرد و یادآور شد: افزایش نرخ کرایه وانت بارها نیز تا ۱۱ درصد پیش بینی شده و رانندگان این نوع وسایل نقلیه حق دریافت کرایه بیشتری را از صاحبان بار و کالا ندارند.

وی گفت: تخلفات رانندگان در کمیته انصباطی و مطابق با آئین نامه بررسی شده و با خاطیان برخورد خواهد شد.

عرشیان بیان کرد: تمام هدف ما در افزایش نرخ‌ها این بود که پیش از افزایس نرخ به طور خود سرانه این اقدام بصورت قانونی صورت گیرد، فلذا این افزایش‌ها که سال‌های گذشته در ماه‌های چهارم و پنجم ابلاغ می‌شد در سال جاری زودتر انجام شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.