معاون استاندار خراسان رضوی گفت:معین‌های اقتصادی دنبال برد بردند و ما هم به این راضی هستیم.

معین‌های اقتصاد مقاومتی به دنبال برد بردند
به گزارش قدس آنلاین، حسن جعفری معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی در جلسه با فرمانداران گفت: معین‌های اقتصادی دنبال برد بردند و ما هم به این راضی هستیم، چرا که در کنار فعالیت‌های شرکت خود مسئولیت توسعه منطقه پذیرفته شده را هم انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: خواهش من این است که فرمانداران وقت و انرژی بیشتری را برای نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی بگذارند و حتی لازم است در درجه اول فرمانداران این نهاد را بشناسند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: نهاد اقتصاد مقاومتی بسیار نهاد مهمی است چرا که تنها راه برون رفت نظام از وضعیت فعلی توجه ویژه به این نهاد مردمی است لذا این توجه باید با استفاده از همه ابزارها باشد پس خواهش می‌کنم فرمانداران بستر کار را فراهم کنند.

جعفری افزود: اگر معین اقتصادی به تنهایی بخواهد کاری را انجام دهد اهداف ما محقق نخواهد شد و فرمانداران هم باید کمک کنند. چون اگر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی به سرانجامی برسد یک حکومت محلی است. به عبارتی معین ما می‌تواند نقش حاکمیت دولت را انجام بدهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات اشاره و تصریح کرد: در این دوره بسیاری معاندین در خارج به دنبال این هستند که مشکلات معیشتی را با انتخابات گره بزنند این می‌طلبد که نشاط را علی رغم همه این‌ها ایجاد کرده و برای مشارکت حداکثری کار کنیم.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: قائلیم که رقابت سالم حتما باید انجام بشود و در این راستا تشویق کنید که همه گروه‌ها با سلیقه‌های سیاسی مختلف در انتخابات شرکت کنند.

جعفری با بیان این که چندین مانور انتخاباتی خواهیم داشت افزود: فرمانداران از همین الان آسیب شناسی انتخابات دوره‌های قبل را انجام دهند و ببینند چه مشکلاتی وجود داشته است تا دغدغه‌ای در حوزه‌های مختلف از جمله امنیت نداشته باشیم.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.