همدان - ناظر دانشگاهی بسیج ملی کنترل فشارخون بالا از ایجاد هماهنگی های لازم با شهرستان ها برای انجام هر چه بهتر طرح فشارخون خبر داد.

آماده سازی شهرستان ها برای انجام هر چه بهتر طرح فشارخون بالا

به گزارش قدس آنلاین به نقل روابط عمومی معاونت بهداشت و مرکز بهداشت استان، دکتر علی عطایی ناظر دانشگاهی بسیج ملی کنترل فشارخون بالا، از آماده سازی مراکز بهداشت شهرستان ها برای انجام هر چه بهتر طرح فشار خون اظهارکرد: هنوز این طرح وارد فاز اجرایی خود نشده است اما همکاران ما در خانه های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت از شهروندانی که برای کنترل فشارخون خود مراجعه نموده اند فشار خون آنها اندازه گیری شده و در وب سایت مربوطه ثبت شده است.

عطایی آمار ثبت شده توسط همکاران خود را ۴۰ هزار نفر عنوان نمود و همچنین از خرید و تجهیزات برای این طرح که عمدتا دستگاه های فشارسنج عقربه ای و دیجیتالی می باشد گفت: در سطح استان ۵ کمیته برای انجام این طرح تعریف شده است که کلیه کمیته ها فعال شده و کلیه همکاران هر روز کار آموزش، اطلاع رسانی و پایش و آمار را انجام می هند.

معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه از همه هم استانی های عزیز خواست تا برای سنجش فشار خون خود بعد ازماه مبارک رمضان به نزدیکترین خانه بهداشت و یا مرکز خدمات جامعه سلامت محل زندگی خود مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.