همدان- رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از کسب رتبه برتر مرکز مدیریت راه های استان برای چندمین سال متوالی در کشور خبر داد.

کسب رتبه برتر مرکز مدیریت راه های استان همدان در کشور

سعید کریمی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین ، بیان کرد : بررسی عملکرد سامانه های هوشمند حمل و نقل و نظارت مراکز مدیریت راه‌های ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بر نقش سیستم‌های هوشمند در ارتقای ایمنی تأکید دارد.

وی با بیان اینکه استان همدان در مجموع ارزیابی سالیانه موفق به کسب رتبه برترکشوری شده است، افزود: در جمع بندی رتبه های ارزیابی شش ماهه منتهی به فروردین ماه سال ۹۸ در حوزه مدیریت سامانه های هوشمند حمل و نقل، حائز رتبه سوم در کشور شده است.

کریمی ادامه داد: دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های ترددشمار، ثبت تخلفات سرعت، توزین هنگام حرکت، مدیریت ناوگان امدادی، ثبت سوانح و وقایع، سامانه ۱۴۱ و تابلوهای ترافیک ‌نما و پیام متغیر از جمله اقداماتی است که در این سنجش مورد ارزیابی و نظارت قرار گرفته است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ابراز کرد: آنلاین بودن، ارسال صحیح و دقیق اطلاعات و داده‌ها، عدم خاموشی و قطعی سامانه، برقراری شیفت های منظم و دائم و اطلاع‌رسانی سریع و به موقع وضعیت راه‌ها به کاربران از جمله شاخص هایی است که در این ارزیابی به آن توجه شده است.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.