خراسان شمالی- رئیس پلیس راه چمن بید از کشف یک دستگاه خودروی پراید سرقتی در این محور خبر داد.

کشف یک دستگاه خودروی سرقتی در چمن بید

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد هادی مهربان با اعلام جزئیات این خبر گفت: روز گذشته طبق معمول ماموران پلیس راه چمن بید در راستای کنترل ترافیک و بر خورد با رانندگان متخلف در سطح محور مستقر بوده و مشغول انجام وظیفه بودند.

وی با اشاره به اینکه ماموران در حین انجام وظیفه به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و بلافاصله دستور توقف را برای این خودرو صادر کردند، افزود: راننده این خودرو بدون توجه به دستور توقف ماموران از محل متواری شده که در بررسی های بعمل آمده مشخص شد این خودرو در استان قم سرقت شده و توسط دوربین های کنترل سرعت مورد شناسایی قرار گرفته است.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه ماموران بعد از تعقیب و گریز نهایتا خودروی مورد نظر را در کنار جاده در حال توقف کشف کردند، خاطر نشان کرد: بلافاصله خودرو مورد نظر بعد از هماهنگی لازم توقیف که نهایتا با شناسایی مالباخته، خودرو تحویل وی شد.

سرگرد مهربان با اشاره به اینکه هدف پلیس برقراری امنیت و آرامش در تمام حوزه ها است، از مردم عزیز خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کلاهبرداران میلیاردی در خراسان شمالی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۸ کلاهبردار حرفه ای و سابقه دار با ۱۶ فقره کلاهبرداری به ارزش ۵ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال در بجنورد خبر داد.

 سردار علیرضا مظاهری گفت: در پی اعلام شکایت چند شهروند مبنی بر اینکه افرادی با ترفند جعل سند، جعل امضاء، جعل رسید و فروش خودرو اقدام به کلاهبرداری از انان کرده اند بلافاصله موضوع برای دستگیری این افراد با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی ابتدا با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق شدند محل اختفای افراد مورد نظر را شناسایی کنند، افزود: کارآگاهان با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در یک اقدام غافلگیرانه ۸ نفر کلاهبردار حرفه ای را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: این افراد ابتدا منکر بزه انتسابی خود شده که نهایتا با مشاهده مستندات مربوطه و همچنین مواجه با شاکیان پرونده به ۱۶ فقره کلاهبرداری به ارزش ۵ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شدند، تصریح کرد: پلیس همواره برخورد با مخلان نظم و امنیت را با اجرای طرح های امنیت اجتماعی با جدیت در دستور کار خود قرار داده و به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا افرادی بخواهند امنیت و آرامش جامعه را مختل کنند.

سردار مظاهری در پایان پلیس را همواره در کنار مردم دانست و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

سارقان حرفه ای با ۲۷ فقره سرقت به دام افتادند

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری ۹ سارق حرفه ای با ۲۷ فقره سرقت در بجنورد خبر داد.

سرهنگ رضا عرب زاده با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت در سطح شهرستان بجنورد بلافاصله موضوع برای دستگیری عاملان سرقت با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان ابتدا اقدامات فنی و پلیسی خود را به صورت گسترده شروع کردند، افزود: با تلاش شبانه روزی نهایتا کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند، محل اختفای افراد مورد نظر را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به محل اختفای سارقان اعزام شدند، خاطر نشان کرد: در یک عملیات غافلگیرانه ۹ سارق حرفه ای دستگیر و برای تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده به مقر انتظامی منتقل شدند.

سرهنگ عرب زاده ادامه داد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به ۲۷ فقره سرقت از منزل، اماکن خصوصی و دولتی، موتورسیکلت و ... اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی در پایان با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: شهروندان عزیز همواره باید نکات امنیتی و توجه به هشدار های پلیس را رعایت کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق حرفه ای با ۱۴ فقره سرقت منزل در بجنورد

 فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری سارق حرفه ای با ۱۴ فقره سرقت منزل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی پاکدل با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت از منزل در سطح شهرستان بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند محل اختفای این فرد را مورد شناسایی قرار دهند، افزود: در یک اقدام غافلگیرانه ماموران موفق شدند این سارق حرفه ای را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در تحقیقات بعمل آمده به ۱۴ فقره سرقت از منزل در سطح شهرستان اعتراف که نهایتا بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ پاکدل با اشاره به اینکه پلیس با قدرت در مقابل مخلان نظم و امنیت می ایستد از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.