Asus  Zenfone 6 با قیمت 500 یورو عرضه خواهد شد تا با امکانت مناسبی که دارد طرفداران خود را بیشتر کند.

بررسی Asus Zenfone 6 ؛ دوربین چرخشی با قیمت مناسب

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، Asus  Zenfone 6 با قیمت 500 یورو عرضه خواهد شد، و با  قیمت OnePlus که از زمان 5T به دست نیامده است رقابت کند ؛ بدون ذکر است که ویژگی های ارائه شده را برای طرفداران ارائه دهد.

Asus  Zenfone 6 یک اسلات microSD، یک جک هدفون 3.5 میلی متری، یک باتری بزرگ (5000 میلی آمپر) و LED اطلاع رسانی را همچنان دارد. همه این امکانات گزینه هایی است که بازیکنان عمده - اپل، Huawei و گوگل - در پرچمدار های خود آن را از بین برده اند، تنها سامسونگ و Asus  اصالت خود را حفظ کرده اند. 

اندروید خالصی که بر روی پوسته Asus قرار گرفته نیز عملکرد بسیار روانی دارد، از آنجا که HMD موفق به ارائه گلچینی از Android خالص نشد، انتخاب شما به Asus و Google Pixel محدود خواهد بود.

Asus شایسته اعتبار بسیار زیادی برای Zenfone 6 است. این مدل دارای یک صفحه نمایش کامل با صفحه نمایش بسیار زیبا با یک دوربین منحصر به فرد با قابلیت تنظیم خودکار و بلندگوهای استریو است. با این حال، قیمت آن کمتر از Galaxy A80 است، که حتی بخشی از خط سرسبز سامسونگ نیست. این هزینه در مورد Pixel 3a XL  هم صادق است .

Zenfone 6 به دوربین چرخشی با دوربین سنسور 48MP سونی (IMX586 (1/2 "، f / 1.8 دیافراگم و دوربین 13 مگاپیکسل فوق العاده گسترده ای مسلح است. آنها به عنوان دوربین های عقب و جلو عمل می کنند. بعضی از کاربران ممکن است از نبود OIS در دوربین شکایت کنند، اما باید توجه کرد که اکثر تلفن های موجود در این محدوده قیمت OIS ندارند.

می توان به خاطر طراحی پشت Zenfone 6 از Asus قدر دانی کرد .  Asus خواستار یک باتری بزرگ با طول عمر طولانی بود، که بهترین گزینه را برای 18W QC4.0 ساخته است.

صفحه نمایش این گوشی یک مدل 6.4 اینچی 1080p + LCD است که عملکرد نسبتا خوبی خواهد داشت RGB  کامل  آن واضح تر از OLT PenTile است. و این یک پنل با کیفیت بالا با رندر رنگ جامد و قابلیت خوانایی خوب برای بوت شدن است.

 خوب از هرچه بگذریم سخن سخت افزار خوش تر است!  Zenfone 6  دارای یک چیپست Snapdragon 855 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه است، همچنین پیکربندی 8/256 گیگابایتی نیز در دسترس است. Asus قصد دارد همه چیز را ساده نگه دارد، بنابراین هیچ مدل "Z" در این سال برای آن وجود ندارد ،اسلات کارت سه گانه می تواند دو سیم کارت و یک کارت microSD را در خود نگه دارد و لازم نیست نگرانی در مورد ذخیره سازی اطلاعات خود داشته باشید .

Asus Zenfone 6 را برای طرفداران خود طراحی کرد و قیمت سال گذشته را همچنان حفظ کرد،بر خلاف اکثر سازندگان دیگر. در بررسی های سطحی Asus Zenfone 6 عملکرد قابل قبولی داشت، حال باید دید در بررسی های عمیق تر در داخل دوربین، عمر باتری و سایر موارد چگونه عمل می کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.