همدان _مدیر کل زندان های همدان در بازدید ازکانون اصلاح وتربیت بر تقویت برنامه های فرهنگی وقرآنی تاکید کرد وگفت:باید آموزش های فرهنگی وقرآنی را تقویت وبه شکلی هدفمند برنامه ریزی وپیگیری کنیموزمینه را برای اصلاح وتدبیت وباز گشت مددجویان بهجامعه فراهم گردد.

تقویت برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در زندان‌های همدان
به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره کل زندان های همدان ،پژمان پروین مدیر کل زندان های همدان به همراه جمعی از مسئولان ستادی اداره کل در کانون اصلاح و تربیت همدان حضور یافت واز نزدیک در جریان اقدامات انجام شده آن مجموعه قرار گرفت .
در این بازدید مدیرکل زندان های همدان ضمن  بازدید از قسمت های مختلف کانون به دیدار چهره به چهره با مددجویان پرداخت و دستور لازم را برای رفع مشکلات آن ها ارائه کرد .
مدیر کل زندان های همدان در جمع مددجویان کانون اصلاح و تربیت همدان حضور یافت وبا تبریک این ایام مبارک و نورانی افزود: ماه رمضان ماه مهمانی خدا و ماه خودسازی و تزکیه نفس است که همه ما باید قدر آن را بدانیم و از آن بهره های فراوانی ببریم.
وی ادامه داد : باید آموزش های فرهنگی و قرآنی را تقویت و به شکلی هدفمند برنامه ریزی و پیگیری کنیم  و زمینه را برای اصلاح و تربیت و بازگشت مددجویان به جامعه فراهم  گردد.
مدیرکل زندان های همدان  در ادامه  ضمن قدردانی از زحمات مسئولان کانون اصلاح و تربیت خواستار  تلاش بیشتردر زمینه اقدامات فرهنگی و تربیتی ،امورات قضایی مددجویان و تلاش مددکاران در راستای اخذ رضایت شکات شد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.