یزد- مدیرکل راه وشهرسازی استان یزد گفت: پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا در استان باید دراولویت باشد.

پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا در الویت باشد

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی راه و شهرسازی استان، رضا یادگاری در نشست هم اندیشی روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستانها اظهارداشت: موضع شناسایی و حفاظت از اراضی ملی و دولتی از جمله وظایف مهمی است که روسای شهرستانها  ضمن پیگیری صدور اسناد مالکیت به نام دولت، در زمینه حفظ این اراضی تلاش نمایند.

وی افزود: با توجه به ماموریت ها و وظایفی که این اداره کل درحوزه پروژه های راهسازی دارد توجه به پیگیری و تکمیل پروژه های راهسازی باید در الویت قرار گیرد.

 یادگاری با تاکید برپیگیری موثر تامین اعتبارات درشهرستانها گفت: روسای ادارات لازم است درکمیته برنامه ریزی شهرستان حضور فعال داشته باشند و در راستای اعتبارات مورد نیاز پروژه های شهرستانی ازهیچ کوششی دریغ ننمایند.

 این مسئول، نظم درکار وحضور به موقع را ازجمله اصول اولیه مدیریتی دانست و از روسای حاضر خواست تا خود بعنوان الگو تمام و کمال مجری نظم و قوانین باشند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان با اشاره به راه اندازی کمیته نظام پیشنهادات ، نکته نظرات همکاران را در جهت پیشرفت سازمان و عملکرد این اداره کل مهم دانست و از مسئولین شهرستانی خواست تا در چارجوب این نظام فعالانه تلاش نمایند  و همچنین در ادامه تاکید کرد توجه به بحث تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به موقع و صحیح  به مراجعین از جمله مواردی است که باید سرلوحه های کارمان قرار دهیم .

انتهای پیام / 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.