البرز- رئیس هیئت اسکواش استان البرز از افتتاح کورت ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج تا پایان ماه آینده خبرداد و گفت: در حال حاضر بیش از ۳۰ درصد این پروژه انجام شده است.

افتتاح کورت اسکواش مجموعه انقلاب کرج در تیرماه

سروش خندان دل در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: ابتدا برای احداث کورت اسکواش حدود ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده بود اما به دلیل نوسانات ارزی تا این لحظه که پروژه هنوز به اتمام نرسیده ۳۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی ضمن دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در پروژه احداث کورت گفت: این پروژه به صورت خصوصی بوده و در قرارداد ذکر شده که سرمایه گذار ظرف مدت ۴ تا ۸ سال به طور کامل هزینه و سود خود را بدست خواهد آورد.

رئیس هیئت اسکواش استان البرز از انعقاد تفاهم نامه با اداره آموزش و پرورش خبرداد و گفت: در حال حاضر مدرسه یادگار امام جهانشهر دارای کورت کوچک اسکواش است که مقرر شده تا این رشته در سایر مدارس نیز آموزش داده شود.

خندان دل تصریح کرد: به طور حتم  در هر مدرسه ای که دارای سالن و دیوار مناسب اسکواش باشد این رشته به اجرا در خواهد آمد و مقرر شده که هیئت اسکواش به منظور استعدادیابی هرچه بهتر دانش آموزان برای دبیران ورزش کلاس های مربیگری برگزار کند.

وی ضمن پیش بینی از فضای آینده اسکواش در استان البرز گفت: همواره در تلاش هستیم تا اسکواش به صورت اصولی از سنین پایه توسعه یابد و بدون شک افتتاح کورت مجموعه ورزشی انقلاب کمک بسیاری به ورزش استان خواهد کرد.

رئیس هیئت اسکواش استان البرز در پایان گفت: همزمان با افتتاح کورت انقلاب برنامه استعدادیابی به صورت منظم و گسترده انجام می شود و این نوید را می دهیم که سال آینده پذیرای مسابقات کشوری اسکواش نیز باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.