کاربران فعلی آیفون از قابلیت بلوتوث دستی که کاربران سامسونگ و هوآوی در حال حاضر دارند بی نصیب هستند اما این موضوع می تواند در اواخر امسال تغییر کند.

آیفون بعدی ممکن است از ویژگی‌های دستی سامسونگ و هوآوی استفاده کند

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، بر اساس یک شایعه منتشر شده در Mac Otakara، آیفون بعدی میتواند به طور همزمان صدای دو دستگاه بلوتوث را پخش کند.

به نظر شما چرا اپل میخواهد این کار را انجام دهد؟ خوب، برای اولین بار، این ویژگی است که در حال حاضر در برخی از گوشی های جدیدتر سامسونگ و هوآوی وجود دارد ولی گوشی های هوشمند اپل تا به امروز از این قابلیت مانند ویژگی های دیگر گوشی های اندرویدی محروم هستند.

این ویژگی انعطاف پذیری بیشتری در نحوه پخش موسیقی به کاربران می دهد و اپل می تواند با اضافه کردن این ویژگی کاربران خود را راضی نگه دارد.

 بلوتوث دستی اجازه می دهد که دو جفت هدفون به یک آیفون متصل شود، که می تواند یک راه خوب برای اشتراک گذاری بین دو نفر در موسیقی باشد، یا برای اتصال آیفون به سیستم صوتی ماشین و مجموعه ای از earphones هم می تواند بسیار کاربردی باشد.

البته تا اکنون فقط در حد شایعه است و ممکن است که آیفون های جدید این ویژگی را دریافت نکنند، اما انتظار می رود که اپل این ویژگی را به تمام آیفون های جدید رونق دهد، در حالی که تنها در بعضی از دستگاه های برند های دیگر با قیمت بالا موجود است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.