امام جمعه اهل سنت تربت جام گفت: روز قدس روز نمایش قدرت اسلام در برابر مدعیان زورگو، سلطه جو و روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

روز قدس متعلق به جهان اسلام و حمایت از مردم فلسطین است

به گزارش قدس آنلاین، مولوی شرف الدین قاضی جامی الاحمدی افزود: این روز تاریخی روز مقابله مستضعفین با مستکبرین، آمریکا و رژیم صهیونیستی است که با ظلم و ستم بر ملت های مسلمان حکومت می کنند.

وی اظهار داشت: در این برهه حساس همه آزادیخواهان در برابر زیاده خواهی امپریالیسم جهانی به پا خواسته و از حقوق خود دفاع می کنند، روز قدس روز تذکر قدرت اسلام به تمام مدعیان زورگوی جهان است.

وی گفت: حمایت همه جانبه آمریکای جنایتکار از جنایات رژیم سفاک صهیونیستی و نقش مستقیم آنان در کشتار ملت بی دفاع فلسطین آن هم با سردادن شعار مبارزه با تروریسم، فقط نیرنگی برای حضور نامشروع آمریکای جهانخوار و صهیونستها در منطقه است.

امام جمعه اهل سنت تربت جام افزود: حضور باشکوه شیعه و سنی و اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، تجلی وحدت و اقتدار و عظمت مسلمانان در برابر استکبار جهانی است.

وی اظهار داشت: قدس متعلق به مسلمانان است و بزرگداشت این روز جهانی تلاش در جهت دفاع از ارزش ها و آرمان های اسلامی محسوب می شود.

وی به نقشه های شوم دشمنان در جهت ایجاد اختلاف بین مذاهب اشاره کرد و گفت: حضور گروهها، اقوام و مذاهب مختلف در راهپیمایی روز قدس بیانگر وحدت، انسجام و یکدلی بوده و تاکید مجدد بر مبارزه با ظلم و جور دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.