رییس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای اسلامی شهرمشهد گفت: حضور مردم در راهپیمائی روزجهانی قدس نابودی رژیم جعلی صهیونیست را تسریع خواهد کرد.

روز جهانی قدس وحدت مسلمانان را به رخ جهانیان می کشاند

رمضانعلی فیضی در گفتگو با قدس آنلاین اظهارداشت: روز جهانی قدس از ایده ها و ابتکارات برجسته امام خمینی ( ره ) در راستای  توجه ویژه به موضوع وحدت جهان اسلام می باشد.

وی تصریح کرد: امسال همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان، در استانه سالگرد ارتحال امام خمینی ( ره ) برای تحقق عملی  آرمان ها و اندیشه این امام ، باید در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت کنند، زیرا هدف بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران از نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس این بود که حساسیت ویژه ای در جامعه اسلام ومدافعان دفاع از حقوق بشر نسبت به موضوع فلسطین و دفاع از حقوق پایمال شده انها توسط رژیم جعلی صهیونیست صورت بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد افزود: راهپیمائی امسال روز قدس با حضور آحاد مردم با هر نوع گرایش و سلیقه سیاسی پر شورتر از سال های گذشته برگزار خواهد شد تا پیام وحدت و همبستگی مسلمانان بار دیگر به گوش تمام مردم دنیا برسد.

فیضی بااشاره به اینکه حضور در راهپیمائی روز قدس در راستای حمایت از مقاومت مردم مظلوم فلسطین و  شهیدانی است که در این مسیر از جان خود گذشتند ، ادامه داد: از طرفی راهپیمائی روز جهانی قدس یک معنا و محتوای گسترده تر نیز دارد و آن این است که انسان در هرشرایطی باید مدافع حق و جبهه مظلومیت  باشد  و خط مشی زندگی خود را بدون ترس و هراس از دیگران، بر مبنای حق پوئی، حق جویی و صیانت از آن  قرار دهد.

وی تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال  تاثیرگذاری نقشه‌های استکبار و به ویژه رژیم غاصب صهیونیست را در منطقه خنثی می‌کند و بسیار کارساز می باشد.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.