جزر و مد جنگ یک نقشه جدید را به Battlefield 5 که Mercury است نامیده می شود، بر اساس وقایع نبرد کرت، که در آن مهاجمان آلمانی از مدافعان بریتانیایی، یونانی و ANZAC غافلگیر شدند، برای جذب جزیره مدیترانه ای به نمایش گذاشتند.

نقشه بعدی "Battlefield 5" جنگ تمام عیار در یک جزیره مدیترانه زرق و برق دار است +فیلم

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، جزر و مد جنگ یک نقشه جدید را به Battlefield 5  که Mercury است نامیده می شود، بر اساس وقایع نبرد کرت، که در آن مهاجمان آلمانی از مدافعان بریتانیایی، یونانی و ANZAC غافلگیر شدند، برای جذب جزیره مدیترانه ای به نمایش گذاشتند.

Mercury-named after the German designation Operation Mercury- "یک نقشه مناسب جنگ تمام عیار" با "گیم پلی کلاسیک سنگ / کاغذ / قیچی" است: بریتانیایی ها تانک ها، آلمانی ها دارای هواپیماها و نوع مشابهی از هم جدا هستند چرا که هیچ قیچی استعماری وجود ندارد.

در فیلم زیر می توانید تریلر منتشر شده از بازی را مشاهده کنید

این نقشه دارای اندازه متوسط ​​و بزرگ است که دارای پنج نقطه است که زمین های متنوعی را که ارائه داده است نشان می دهد؛ یک کوه کاملا احاطه شده توسط صخره های سنگی؛ خانه رها شده از یک خانواده ثروتمند که در بالای گیاهان زیتون قدیمی قرار دارد؛ یک نصب رادار بزرگ؛ یک روستای کوچک؛ و دریاچه ای با یک منطقه جذب آزاد که توسط تپه ها و خانه ها احاطه شده است. طرح بندی بر روی "عمقی" تمرکز می کند و EA هشدار داد که "حملات می توانند از جهات غیر منتظره صورت بگیرد و مسیرهای متعددی وجود دارد که به چشم می آید".

نقشه عطارد Battlefield 5 در 30 مه به صورت زنده پخش خواهد شد و برای همه بازیکنان آزاد خواهد بود.جزئیات را در ea.com دریافت کنید . 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.