۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۹
کد خبر: 658211

«ب.ز» معروف را که می‌شناسید. همان متهم اقتصادی دانه درشت که انواع و اقسام فسادهای اقتصادی و غیراقتصادی را در کارنامه دارد و دادگاه‌هایش هرازگاهی حاشیه‌ساز می‌شود، اما در نهایت به جایی نمی‌رسد.

م.ظرافتی/

«ب.ز» معروف را که می‌شناسید. همان متهم اقتصادی دانه درشت که انواع و اقسام فسادهای اقتصادی و غیراقتصادی را در کارنامه دارد و دادگاه‌هایش هرازگاهی حاشیه‌ساز می‌شود، اما در نهایت به جایی نمی‌رسد. حالا آقای «ب.ز» مدعی شده بزودی بی ‌گناهی‌اش ثابت شده و جایش با متهم دانه درشت‌تری که از قضا او هم «ب.ز» است، جابه‌جا خواهد شد. یعنی «ب.ز» معروف تبرئه شده و «ب.ز» دوم متهم خواهد شد! از شما چه پنهان «ب.ز» جدید همان «بیژن زنگنه» است. همان ‌زنگنه‌ای که درحال حاضر بر مسند وزارت نفت تکیه زده و خودش از شاکیان درجه اول «ب.ز» معروف یا همان «بابک زنجانی» به حساب می‌آید!

برای اینکه بیشتر از این «ب.ز» در «ب.ز» نشود و برای جلوگیری از گیج شدن بیش از حد شما عزیزان، توصیه می‌کنیم ادامه مطلب را بخوانید:

ماجرا از جایی شروع شد که ابوالفضل ابوترابی، نماینده مجلس اعلام کرد در دفتر وزیر نفت، سه کارتخوان با گردش مالی 190 میلیارد تومانی به نام آبدارچی زنگنه کشف شده است! آقای نماینده پس از طرح این ادعا خواستار استیضاح هرچه زودتر وزیر نفت شد. ‌حاشیه‌ها درباره زنگنه و استیضاحش ادامه داشت تا اینکه اصغر هندی، نماینده حقوقی وزارت نفت اعلام کرد: «چهارشنبه اول خرداد۹۸، جلسه‌ای برای پیگیری مطالبات از بابک زنجانی تشکیل شد که آنجا آقای زنجانی ادعا کرد استیضاح آقای زنگنه در مجلس رأی خواهد آورد. زنجانی در این جلسه مدعی شد بزودی جای ما با هم عوض می‌شود و من آزاد و شما زندانی می‌شوید»! تمام این اتفاقات در شرایطی رخ می‌دهد که پرونده «علیرضا زیبا حالت منفرد» کارمند و شریک بابک زنجانی هم به همراه اعترافات ‌احتمالی‌اش روی میز قوه قضائیه است. حالا خودتان نقطه‌ها را به هم وصل کرده و نتیجه‌گیری کنید!

در این میان «بی‌بی‌سی» به نقل از وکیل بابک زنجانی ادعای نماینده حقوقی وزارت نفت را تکذیب کرده است، اما به نظر می‌رسد پس از کشف کارتخوان‌های میلیاردی، پای «ب.ز» جدید بزودی به پرونده‌های فساد «ب.ز» معروف باز خواهد شد! شاید مشخص نباشد آخر این ماجرا کدام «ب.ز» جان سالم به در می‌برد و کدام یکی قربانی خواهد شد، اما شک ندارم این وسط قربانی‌تر از «ب.ز»‌ها، بیت‌المالی است که به یغما رفته و بخش زیادی از آن با محاکمه «ب.ز»‌های ریز و درشت هنوز به جیب ملت برنگشته است!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.