قزوین_ آخرین زمزمه های «الهی العفو» با احیای شب قدر در بیست و یکم ماه رمضان به ایستگاه آخر رسید.

آخرین زمزمه های «الهی العفو» به ایستگاه آخر رسید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، شب های قدر از مهمترین شب های قدر بوده که سفارش های بسیاری برای احیای این شب ها صورت گرفته است و مسلمانان در شب‌های قدر بعد از پشت سر گذاشتن بیش از نیمی از ماه مبارک رمضان، در این شب‌ها "الهی عفو" را بر زبان خود جاری کرده و از خداوند طلب امرزش و مغفرت می‌کنند.

مراسم احیای شب های قدر در استان قزوین با استقبال خوب مردم متدین این استان در جای جای استان برگزار شد و در شب بیست سوم نیز مردم در این مراسم حضور چشمگیری داشتند و در جوار مزار شهدا، امامزادگان و بقاع متبرکه به راز و نیاز با معبود پرداختند.

در این شب، مردم با قرائت قران، خواندن دعای جوشن کبیر، زیارت عاشورا و نشستن پای منبر و سخنرانی و قرآن بر سر گرفتن روح و روان خود را صیقل بخشیده و آلودگی ها و ناپاکی ها را زدودند.

امامزاده ها، مساجد، هیئت های مذهبی و مزار شهدا میزبان عاشقانی بود که برای سردادن ندای «الهی العفو» در شب بیست و یکم با معبود مناجات کردند و در این بین، ازدحام حضور مردم در امام‌زاده حسین(ع)، چهارانبیا، امام‌زاده اسماعیل، مسجد امام خمینی(ره)، آستان مقدس امنه خاتون و تپه نورالشهدا از دیگر مکان‌های متبرک استان بیشتر بود.

شب‌های قدر در شب بیست وسوم در ایستگاه آخر متوقف شد تا تقدیر و سرنوشت انسان برای یکسال رقم بخورد و مناجات ها و رازونیازهای روزه داران و مومنان، تضمینی برای رقم خوردن سرنوشت خوب بود؛

شب های قدر از شب های ارزشمند و مهمی بود که اندازه هزار شب ارزشمند است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.