حوزه هنری روز گذشته با افتتاح یک نمایشگاه نقاشی و یک نمایشگاه پوستر با محوریت فلسطین و مقاومت در کنار رونمایی از جدیدترین تابلوی عبدالحمید قدیریان روز شلوغی را پشت سر گذاشت.

از افتتاح نمایشگاه «فریاد سنگ» تا رونمایی از تابلوی «شب قدر» و پوسترهای مقاومت

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، نمایشگاه نقاشی «فریاد سنگ» که منتخبی از آثار هنرمندان بنام حوزه تجسمی است در کنار  نمایشگاه پوسترهای مقاومت فلسطین  با حضور محسن مؤمنی شریف رئیس حوزه هنری، مسعود شجاعی طباطبایی مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری و جمعی از مسئولان روز گذشته ۷ خردادماه در گالری ابوالفضل عالی افتتاح شد. همچنین در حاشیه این نمایشگاه از تابلوی نقاشی «شب قدر» اثر عبدالحمید قدیریان رونمایی شد.

براساس این گزارش، نمایشگاه منتخب آثار هنرمندان نقاش حوزه هنری با عنوان «فریاد سنگ» به مناسبت روز قدس برپا شده است که شامل ۳۰ اثر از هنرمندانی همچون کاظم چلیپا، ایرج اسکندری، حبیب الله صادقی، عبدالحمید قدیریان، مرتضی اسدی، مصطفی گودرزی، علی وزیریان، مصطفی ندرلو، غلامعلی طاهری، محمدعلی شیخی، صدیقه سلمان، خشایار قاضی زاده و کامیار صادقی با موضوع مقاومت فلسطین است.

این در حالی است که همزمان با برپایی این نمایشگاه، ۴۰ پوستر از هنرمندان گرافیست کشور با موضوع مقاومت فلسطین و روز قدس در حوزه هنری به نمایش درآمده است که شامل آثاری با محوریت صلح، فلسطین، مقاومت و همچنین پوسترهایی با سوژه ترامپ و سران کشورهای صهیونیستی است.

همزمان با افتتاح این نمایشگاه، تابلوی «شب قدر» از تازه ترین آثار عبدالحمید قدیریان نیز با حضور مدیران حوزه هنری رونمایی شد.

عبدالحمید قدیریان در زمینه‌های هنری نقاشی، گریم، طراحی صحنه و لباس فعالیت می‌کند. وی هنرمند طراح و تصویرگری است که تاکنون دو تابلو نقاشی در وصف شهید حججی نیز خلق کرده است. هر دو تابلو این نقاش در وصف شهید حججی در نگاه‌خانه مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری رونمایی شده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه‌ها می‌توانند از ۷ تا ۳۰ خرداد ماه، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۸ به حوزه هنری مراجعه کنند. همچنین تابلو نقاشی «شب قدر» اثر استاد عبدالحمید قدیریان در نگاه خانه حوزه هنری رونمایی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.