خراسان شمالی- فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف خبر داد و گفت: در این طرح ۳ واحد صنفی متخلف پلمپ شد.

پلمپ ۳ واحد صنفی متخلف در شیروان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مسعود وحیدی با تأکید بر اینکه ارتقای امنیت اخلاقی در جامعه اصناف و پیشگیری از تخلفات صنفی در مبارک رمضان سطح شهرستان شیروان با جدیت پیگیری و میزان پایبندی اصناف به قوانین ابلاغی بصورت مستمر رصد می شود، اظهار داشت: در این رابطه مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی شهرستان شیروان طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی را در شهرستان اجرا کردند.

وی افزود: در این طرح مأموران نظارت بر اماکن عمومی از تعداد ۴۳۸ واحد صنفی از جمله واحدهای صنفی پذیرایی شامل اغذیه ها، رستورانها  بصورت محسوس و نامحسوس بازدید که طی ارزیابی های صورت گرفته به متصدیان ۱۰۳ واحد تذکر کتبی، ۶۳ واحد اخطار، ۳۲ واحد صنفی تعهد کتبی و ۳ واحد صنفی بدلیل فعالیت غیرمجاز  در طول روز و عدم توجه به اخطار ماموران با هماهنگی مقام قضایی پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با اشاره به اینکه با صنوف و افرادی که به قوانین احترام نگذارند، برخورد قانونی خواهد شد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.