البرز- کارشناس البرزی والیبال ایران در واکنش به اهانت زننده کوبیاک ستاره تیم ملی لهستان که ایرانی ها را با الفاظی ناشایست خطاب قرار داده بود، گفت: این بازیکن در اندازه ای نیست که مردم ایران را مورد اهانت قرار دهد لذا فدراسیون باید از کوبیاک در مراجع قانونی شکایت کند.

فدراسیون والیبال باید از کاپیتان لهستان شکایت کند

محمود افشاردوست در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: کاپیتان لهستان را از نزدیک می شناسم او بازیکنی است که همواره با شیطنت هم در بازی ها و هم در خارج از میدان جنگ روانی به راه می اندازد.

وی با بیان این که ملی پوشان در آستانه مسابقات لیگ ملت های والیبال نباید تحت تاثیر جنگ روانی بازیکن لهستانی قرار گیرند گفت: بازیکنان باید با تمام توان در مسابقات حاضر شوند و به لحاظ فنی نشان دهند که کوبیاک حتی نباید به ایران فکر کند این در حالی است که از عوامل فدراسیون می خواهم کتاب تاریخ ایران را به این بازیکن هدیه دهند تا بداند که درباره چه کشوری صحبت می کند.

دبیرکل سابق فدراسیون والیبال در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی گفت: از نزدیک شاهد چند جلسه تمرین تیم ملی بودم و پس از جلساتی که با کولاکویچ داشتم معتقدم این تیم به نسبت سال گذشته از آمادگی و شادابی به مراتب بیشتری برخوردار است.

افشاردوست تصریح کرد: در حال حاضر تیم ملی ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است، اکنون بازیکنانی را در اختیار داریم که در لیگ های معتبر اروپایی شاغل بوده و می توانند نقش پررنگی را در موفقیت تیم ملی در مسابقات پیش رو ایفا کنند.

وی ضمن اشاره به اهمیت دو بازی نخست لیگ ملت ها خاطرنشان کرد: دو دیدار آغازین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که می تواند به نوعی در سرنوشت تیم های صعود کننده نیز تاثیرگذار باشد به خصوص برای ایران که در هفته سوم و چهارم در ارومیه و اردبیل میزبان مسابقات است کسب امتیاز در این دوهفته ابتدایی می تواند تعیین کننده باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.