۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 658358

در شرایطی که مردم درخواست‌های زیادی برای بازگشایی آن دارند و کوهستان پارک را یکی از بهترین مکان‌های تفریحی شهر مشهد می‌دانند اما هنوز کشمکش‌های به وجود آمده بین مالک فعلی و شهرداری مشهد بر سر مسئله درخواست تغییر کاربری کوهستان پارک شادی اجازه نداده تا تکلیف این مرکز تفریحی مشخص شود.

کوهستان پارک شادی روی شادی را خواهد دید؟

موضوع کوهستان پارک شادی مشهد و اتفاقاتی که پیرامون این مرکز تفریحی افتاده موجب شده تا چندین سال این پارک در تعطیلی به سر ببرد. در شرایطی که مردم درخواست‌های زیادی برای بازگشایی آن دارند و کوهستان پارک را یکی از بهترین مکان‌های تفریحی شهر مشهد می‌دانند اما هنوز که هنوز است کشمکش‌های به وجود آمده بین بانک دی به عنوان مالک فعلی مجموعه و شهرداری مشهد بر سر مسئله درخواست تغییر کاربری کوهستان پارک شادی اجازه نداده تا تکلیف این مرکز تفریحی مشخص شود. این در حالی است که کاربری کوهستان پارک تفریحی وگردشگری بوده و مالک درصدد آن است تا با تغییر کاربری، حتی تأسیسات باقی مانده از پارک را از بین ببرد اما در این بین مجموعه شهرداری مشهد و شورای شهر بر باقیمانده کاربری پارک برهمان روال گذشته تأکید دارند.

مخالف تغییر کاربری کوهستان پارک شادی هستیم

محمدحسین ودیعی، عضو هیئت ‌رئیسه شورای شهر مشهد می‌گوید: کوهستان پارک شادی یک موضوع بین بخشی بین شهرداری مشهد، استانداری خراسان رضوی، بانک دی و سرمایه‌گذار است و به ‌تنهایی نمی‌توان مسئله را حل کرد اما مدیریت شهری مشهد پیگیر حل این معضل است.

مالک فعلی کوهستان پارک شادی، بانک دی است که به دنبال طرح‌های اقتصادی خود در این مجموعه و موضوع تغییر کاربری را نیز دنبال می‌کند.

مدیریت شهری مشهد و استانداری خراسان رضوی قاطعانه مخالف هرگونه تغییر کاربری در این پارک هستند و بر این باوریم در هر شرایطی باید کاربری تفریحی و گردشگری کوهستان پارک شادی حفظ شود.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.