قزوین_ در پیامی مشترک، نماینده ولی‌فقیه و استاندار قزوین مردم را به حضور در راهپیمایی روز قدس فراخواندند.

نماینده ولی‌فقیه و استاندار قزوین مردم را به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، در پیام آیت الله عبدالکریم عابدینی و عبدالمحمد زاهدی آمده است: قریب به هفتاد سال است که شاهد وحشیانه ترین جنایات تاریخ اعم از کشتار زنان و کودکان، محاصره های غذایی و دارویی و تخریب خانه فلسطینیان از سوی رژیم اشغال گر قدس هستیم.

آنان در این پیام آورده اند: اگر چه این روزها رژیم غاصب صهیونیستی از درون در حال فروپاشی است اما با مطرح کردن معامله قرن سعی بر آن دارد که حکومت جعلی خود را موجه جلوه دهد.

نماینده ولی فقیه و استاندار قزوین تاکید کرده اند: امروز شاهد آن هستیم که مردم فلسطین با مقاومت خود پایه های سست رژیم صهیونیستی را متزلزل و موشک های مقاومت، دیوارهای حائل و گنبد آهنین صهیونیست‌ها را بی معنا ساخته است.

آنان ضمن اعلام انزجار از رژیم منفور صهیونیستی و حمایت از مقاومت مردم فلسطین، افزوده اند: تلاش برخی کشورهای منطقه که سعی بر پیوند با اسرائیل دارند، سودی ندارد و آنها را نیز به نابودی خواهد کشاند.
در این پیام آمده است: مردم فهیم، آگاه و ولایتمدار استان قزوین، همدوش و همراه با دیگر اقشار ملت بزرگ ایران، همچون سال‌های گذشته با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن حمایت بی‌دریغ از مبارزات ملت مظلوم فلسطین، پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر داده و نشان خواهند داد که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز فراموش شدنی نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.