قزوین_ رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قزوین از محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در قزوین خبر داد.

محدودیت‌های ترافیکی روز جهانی "قدس" در قزوین اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان قزوین، سرهنگ مهرداد حسن پور گفت: همزمان با روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، در شهرهای مختلف استان قزوین محدودیت های ترافیکی اعمال خواهد شد.

 وی افزود: این محدودیت در مرکز استان از ساعت ۷ صبح و در سه مسیر ذیل منتهی به مراسم راهپیمایی اجرا شده و از تردد وسایل نقلیه در این مسیرها جلوگیری و تمامی ورودی های کوچه ها و خیابان های منتهی به این مسیر در هر دو ضلع شرقی و غربی مسدود و محدودیت کامل اعمال می گردد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: مسیر شماره یک: حد فاصل تقاطع ولیعصر تا مسجدالنبی، مسیر شماره دو: حد فاصل میدان میرعماد تا مسجدالنبی و مسیر شماره سه: فرعی حد فاصل تقاطع شهدا تا مسجد النبی است.

 حسن پور تاکید کرد: تردد وسایل نقلیه به ویژه موتورسیکلت ها در طول مسیر راهپیمایی ممنوع است و ماموران راهنمایی و رانندگی با موتورسیکلت سوارانی که اقدام به تردد در محل برگزاری راهپیمایی می کنند، برخورد خواهد کرد.

 رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه در شهرهای دیگر نیز محدودیت های ترافیکی اجرا خواهد شد، از شهروندان درخواست کرد: برای حضور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و پلیس را در تامین نظم و امنیت ترافیکی مراسم یاری دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.