لرستان- رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل‌زده‌ی لرستان از معرفی ۷هزار و ۷۰۰واحد مسکونی سیل‌زده‌ی استان به بانک خبر داد.

معرفی7700 واحد مسکونی سیل‌زده استان به بانک

به‌گزارش قدس‌آنلاین، رضا خواجه‌ای، ضمن اشاره به اینکه در حال‌حاضر، برای همه روستاهای سیل‌زده لرستان به جز روستای «بابازید» زمین تهیه شده است، اظهار کرد: ۳۸ روستای سیل‌زده‌ی لرستان نیازمند جابجایی هستند که از این تعداد ۷ روستا باید به‌صورت کلی و مابقی موضعی جابجا شوند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال‌حاضر، برای همه‌ی روستاهای سیل‌زده به جز «بابازید» زمین تهیه شده است، افزود: در راستای معرفی واحدهای تخریبی و آسیب‌دیده از سیل به بانک‌های عامل، تاکنون ۲ هزار و ۶۰۰ واحد موفق به‌عقد قرارداد و دریافت مرحله‌ی نخست تسهیلات شده‌اند.

خواجه‌ای ابراز داشت: مجموع پرداختی‌های بلاعوض اجاره‌بها، معیشتی و تعمیری حال حاضر ، ۳۱ میلیارد تومان است و تلاش‌ها برای تسریع در فرآیند جذب تسهیلات بانکی و عملیات بازسازی هم‌چنان ادامه خواهد داشت.

وی در انتهای سخنان خود تصریح کرد: به‌طور کلی ۷ هزار واحد روستایی احداثی، ۱۵ هزار واحد تعمیری و ۸۰۰ واحد شهری احداثی در مناطق سیل‌زده‌ی لرستان مستعد معرفی به‌بانک و دریافت تسهیلات هستند.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.