قزوین_ راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور، در استان قزوین آغاز شد.

راهپیمایی روز قدس در قزوین آغاز شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور و در بیش از ۹۵۰ شهر کشور از مساجد و میدان‌های اصلی، در استان قزوین آغاز شد.

برگزاری مراسم روز قدس به‌عنوان تکلیف دینی و انقلابی مسلمانان و آزادگان ایران و جهان شناخته شده و در سالجاری نیز خروش ملت‌ها علیه ظلم ۷۰ ساله صهیونیست‌ها و اشغال سرزمین فلسطین فریاد خواهد شد.

مردم استان قزوین همچون سال های گذشته از پیر و جوان، مرد و زن، ورزشکار، کارمند، روحانی، دانشجو، کارگر، روحانی امروز جمعه به صحنه آمدند تا نشان دهند در برابر ظلم و ستم تحریم‌های ستمگران سر خم نکرده‌اند و همچنان در مسیر آرمان‌های خود حرکت می‌کنند.

حضور در راهپیمایی امروز پیرو جوان نمی شناسد و مردم روزه دار و مومن قزوین امروز آمدند تا با شعار الله اکبر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر ستمگر همچنان حمایت خود را از ملل آزاده و مظلوم جهان اعلام کرده و صلابت خود را در ایستادگی در مسیر آزادگی را نشان دهند.

مسیرهای تعیین شده در قزوین از چهار راه طالقانی، میدان آزادی، میدان میرعماد، خیابان نادری، به سمت میعادگاه نماز جمعه در مسجدالنبی امروز مملو از جمعیتی عاشق، آگاه و مؤمنی است که در چهل سال گذشته هرگز انقلاب و امام و رهبر خود را تنها نگذاشته و اجازه نداده تا دشمن با رسیدن به اهدافش شادمان شود.

به گزارش قدس، در شهر قزوین راهپیمایی روز قدس در دومسیر پیش بینی شده است که مسیر شماره یک چهارراه طالقانی (سر پل طالقانی) ـ خ طالقانی ـ میدان آزادی ـ مسجدالنبی (ص)، مسیر شماره دو میدان میرعماد (دروازه راه کوشک) خ نادری ـ (میدان آزادی) ـ مسجدالنبی (ص) است.

گفتنی است در پایان راهپیمایی، قطعنامه پایانی قرائت می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.