همدان- امروز هم مردمان دیار دارالمونین و دارالمجاهدین همدان همزمان با حضور پر شکوه مردم ایران اسلامی؛ طنین مرگ بر آمریکا و اسرائیل خود را به گوش زورگویان جهان و حامیانش رساندند و برگ زرین دیگری در تاریخ همدان ثبت کردند.

فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل در همدان طنین انداز شد

 به گزارش قدس آنلاین؛ از همان آغازین ساعت های راهپیمایی روز قدس امسال که ساعت ۹ در همدان آغاز شده بود فوج فوج مردان و زنان  همدانی و پیر و خرد  و کلان در صفوف به هم پیوسته خیابان های همدان را طی کردند تا نمود پر شکوهی دیگری از ایستادگی مردم همدان را در مقابل یاوه گویی آمریکا در خیابان های شهر در صفحه های زرین تاریخ انقلاب اسلامی مجدد ثبت و ضبط کنند. و بعد از مراسم هم به مانند سال های قبل در صفوف به هم پیوسته نماز جمعه همدان در حسینیه امام ره همدان گوش به خطیب نماز جمعه بدهند.

 اگر خوب به صف های راهپیمایان نگاه کنید کودکان دست در دست بزرگترها و با تجربه های مو سفید کرده همه با هم هستند. هم آمده اند تا بگویند پای همه مسایل نظام و انقلاب به رغم همه سختی و مشکلاتی که غربی ها ایجاد کرده ان ایستاده اند و یک قدم از آرمان انقلابی خود پا پس نخواهند گذاشت.

 مردم انقلابی هم بعد از تجمع در میدان مرکزی شهر همدان و شنیدن سخنان سخنران مراسم روز قدس همدان با همان صلابت آغاز مراسم صف در صف پیوسته و ناگسسته به مانند همیشه راهی مکان برگزاری نماز جمعه همدان خواهند شد.
سخنران مراسم روز قدس همدان هم نماینده مردم همدان  حمید رضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شوراس اسلامی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.