همدان- رئیس فراکسیون ولایی مجلس گفت: ایران اسلامی به اتکای نظام مردمی و توان دفاعی بومی‌اش تاکنون اجازه تعدی به این آب و خاک را نداده است و خطر قرمزش ارزش‌های و توان دفاعی‌اش است.

خط قرمز نظام توان دفاعی و نظامی آنست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حمیدر ضا حاجی بابایی با یادی از عملیات غرور آفرین رمضان در سال۶۱  وشهدای عزیزی که در این عملیات از همدان و کشور تقدیم نظام اسلامی شد، اظهار کرد: مردم همدان در روز قدس باز هم با تقدیم شهدایی به نظام اسلامی مقاومت و ایستادگی خود را در مقابل هجوم ناجوانمردانه بعثی‌ها نشان دادند عزیزانی در این روز در ورزشگاه قدس همدان به شهادت رسیدند که فرزندان خود را به جبهه های حق علیه باطل برای دفاع از نظام اسلامی اعزام کرده بودند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: روز قدس همدان یاد آور ددمنشی بعثی های در ورزشگاهی است که نمازگزاران بی دفاع برای برگزاری نماز جمعه گرد هم آمده را بمباران کرد در این مراسم با پستی بعثی‌ها؛ همدان شهید پرور ۱۰۳ شهید دیگر را هم تقدیم انقلاب کرد.

 وی با یادآوری اینکه، همدان همیشه در جبهه و جنگ پیشرو و حامی نظام و انقلاب بوده و هست؛ موید آن ۸ هزار شهید سرافرازی است که  تقدیم نظام کرده است، گفت: روز قدس روز تبلور حمایت از مقاومت مردمی است که در زیر ظلم نظام صهیونیستی قرار دهند و هر روز برای رسیدن به اهداف شوم جنایتی دیگر را رقم می‌زنند نظام صهیونیستی برای رسیدن به اهداف پلید و ضد انسانی خود هیچ حد  مرزی قابل نیست و دست خود را به خون مردم فلسطین آغشته کرده است.

حاجی بابایی اظهار کرد: تاریخ تجربه تکرارنشدنی و مهمی است که مانع از خطای تصمیم‌گیری ما می شود باید از تاریخ روابط ایران و آمریکاه و بدقولی و عهد شکنی آمریکایی ها درس عبرت گرفت و به آنان همیشه بی اعتماد بود آمریکا به دنبال تضعیف دفاعی ایران اسلامی با تحمیل برجام دیگری است.

 وی افزود: ما جنگ طلب نیستیم و هیچگاه هم شروع کننده جنگ نبوده و نخواهیم بود اما تمامیت ارضی ایران اسلامی و ارزش های آن برای ما خط قرمز است. توان دفاعی ما جرات هر تجاوزی را دشمن گرفته است و دشمن قابلیت جنگ با ما را ندارد.

 نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: افرادی که در نظام مسئولیت دارند باید خادم نظام و مردم باشند اکنون اشرافیگری عافت نظام شده است  و فردی که در این شرایط زندگی می‌کند نمی‌تواند به مردم و نظام خدمت کند چون درد کشیده درد ملت را خواهد فهمید.

رئیس فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مردم اعتراضی به گرانی و نابسمانی اقتصاد کشور ندارند معنایش رضایت خاطر از عملکرد بسیار بد دولت نیست نمی‌خواهند بهانه ای به دست دشمن بدهند.

انتهای پیام//.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.