البرز- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه ایران اسلامی توانسته قدرت آمریکا در منطقه را کاهش دهد، گفت: امروز اگر آمریکا فشار را بر ما بیشتر می‌کند به این دلیل است که به نقش انقلاب اسلامی پی برده است.

ایران از قدرت آمریکا در منطقه کاسته است

به گزارش قدس آنلاین، محمدباقر قالیباف ظهر امروز جمعه در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در کرج اظهار کرد: مسئله فلسطین کوچک نیست ومقابله با ظالمان، حمایت از مظلومان و مقابله با زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی ازجمله اهداف راهپیمایی روز قدس است.

وی افزود: مسئله فلسطین کوچک نیست لذا مقابله با ظالمان، حمایت از مظلومان و مقابله با زیاده‌خواهی‌ استکبار جهانی ازجمله اهداف راهپیمایی روز قدس است.

قالیباف با بیان اینکه برنامه‌ریزی انگلیس و ضعف برخی کشورهای اسلامی موجب شد تا فلسطین تحت ظلم و فشار قرار گیرد، گفت: باور راسخ داریم که رژیم غاصب اسراییل یک غده سرطانی و نامشروع است.

وی نقش انگلیس در شکل گیری رژیم جعلی صهیونیستی را بسیار پررنگ دانست وگفت: نباید از این واقعیت گذشت که در جوانه زدن نهال رژیم صهیونیستی انگلیس نقش زیادی داشته است ودر ادامه  ضعف کشورهای اسلامی سبب شد این نهال نامشروع بال و پر بگیرد و سایه ظلم خود را بر ملت ستمدیده فلسطین  گسترش دهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام انقلاب اسلامی ایران را احیا کننده دوباره اسلام دانست و گفت: اسلام برای ما دفاع از مظلوم را یک تکلیف قرار داده است و انقلاب را مدیون شهدا و امام شهدا هستیم.

قالیباف ضمن اشاره به راهپیمایی روز قدس آن را فرصتی برای تحقق اسلام سیاسی دانست وگفت: نظام سلطه بداند ملت ایران همواره دفاع از مظلومان به ویژه ملت ستمدیده فلسطین را سرلوحه خود قرار داده است و از این جایگاه کوتاه نمی‌آید.

این مسئول تصریح کرد: دیگر دورانی که ملت‌ها سرسپرده غرب باشند به پایان رسیده است و زمان دفاع ملت‌های مسلمان از انسان‌های آزاده فرارسیده است.

وی به جنگ ۳۳ روزه حزب الله لبنان با رژیم اشغالگر قدس اشاره کرد وگفت: حزب‌الله در این جنگ نابرابرمقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کرد به نحوی که در این درگیری حتی نتوانست یک متر از زمین حزب‌الله را تصرف کند، این در حالی بود که بسیاری از کشورهای عربی تلاش می‌کردند که نتیجه این جنگ را به نفع خود تغییر دهند و درنهایت هم لبنان به پیروزی رسید.

قالیباف در پایان با تأکید بر اینکه ایران اسلامی توانسته از قدرت آمریکا در منطقه بکاهد، گفت: مقابله با ظالمان، حمایت از مظلومان و مقابله با زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی از اهداف راهپیمایی روز قدس است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.