قزوین_ فرمانده دانشکده امنیت دانشگاه امام حسین (ع) گفت: امروز جنگ اراده ها است و باید در میدان حضور داشت.

 امروز جنگ اراده ها است و باید در میدان حضور داشت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سال جاری، راهپیمایی عظیم روز قدس با حضور پر شور مردم شهر اقبالیه برگزار شد.

 سردار مهدی صباغی فرمانده دانشکده امنیت دانشگاه امام حسین (ع) در این مراسم اظهار داشت: از حضور مردم شهر اقبالیه در این راهپیمایی تقدیر و تشکر داریم.

وی افزود: روز قدس از سوی حضرت امام خمینی (ره) در یک اقدام حکیمانه و آینده نگر روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان نامگذاری شد و امروز شاهد گسترش این تفکر انقلابی در میان جوامع و ملت های آزادیخواه جهان هستیم که هر سال حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس بیشتر می شود.

صباغی با اشاره به جایگاه انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: اگر این انقلاب اسلامی ایران نبود امروز نامی از فلسطین باقی نخواهد بود، مردم ما در آخرین جمعه ماه رمضان فریاد استکبار ستیزی خود را اعلام می کنند و این نشان از انسان دوستی است؛ انسان دوستی که در برابر مردم مظلوم فلسطین نشان می دهند.

فرمانده دانشکده امنیت دانشگاه امام حسین (ع) مطرح کرد: امروز معامله قرن را مطرح کردند و می خواهند قبله اول مسلمین را در اختیار یهودیان قرار دهند؛ با این تفاسیر می توان دریافت که امروز بحث مسئله فلسطین و قدس نیست بلکه پشت این اقدامات استکبار تفکرات شیطانی وجود دارد.

وی عنوان کرد: مردم ایران در جای جای این مرزو بوم امروز برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی کردند و این راهپیمایی در شهر اقبالیه نیز قابل مشاهده است؛ راهپیمایی امروز در ۵۷ کشور جهان این فریاد آزادخواهی و استکبار ستیزی برگزار می شود.

این فرمانده به حضور در میدان مبارزه با تمام قوت تاکید و تصریح کرد: امروز جنگ اراده ها است و باید در میدان همچون در فتح خرمشهر و جنگ هشت ساله حضور داشته باشیم و مبارزه کنیم.

صباغی با بیان اینکه با اراده قوی خود می توانیم بر استکبار جهانی پیروز شویم، اضافه کرد: مدیریت شجاعانه و مدبرانه رهبری توانست ما را امروز در برابر هجمه های دشمن نجات دهد و پیروز میدان باشیم.

گفتنی است در این راهپیمایی امام جمعه شهر اقبالیه، فرمانده دانشکده امنیت دانشگاه امام حسین (ع)، فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، بخشدار مرکزی قزوین، شورای و شهردار شهر اقبالیه، بسیجیان و دیگر مسئولین حضور داشتند.

یادآور می شود، مردم در این راهپیمایی از مقابل کمیته امداد امام خمینی (ره) به سمت مصلای امام خمینی (ره) شهر اقبالیه با شعارهای همیشگی مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل راهپیمایی کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.