همدان- ‌ عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ایران گفت: باید با دلسوزی و هوشیاری نیروهای لایق را برای حضور در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنید.

وحدت و هوشیاری عامل موفقیت نیروهای انقلابی است

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین محمد کرمی راد دبیر حزب موتلفه اسلامی کرمانشاه شامگاه جمعه در جمع اعضای شواری ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان در سالن اجتماعات سازمان دانش‌آموزی همدان گفت: معیار هم سنجش اصلح‌ها بر مبنای نمره دهی شاخص‌های تعیین شده باشد تا فردی متعرض به نحوه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی نیروهای انقلابی در انتخاب افراد شاخص نباشد.

 وی افزود: منافع نظام همیشه باید ارجح بر منافع فردی و گروهی در انتخاب فرد اصلح نمایندگی مجلس باشد در این صورت به اهداف عالی و ارزش‌های آرمانی هدفگذاری شده نظام دست خواهیم یافت.

 وی با تاکید بر اینکه اکنون مجلس و دولت به دست نااهلان و نامحرمان افتاده است اظهار کرد: در کشور های دیگر غربی‌ها برای فروپاشی نظام آنان از همین شیوه نفوذ استفاده کردند  و افراد نالایق را به  دست افرادی از همان کشور بر پست های مهم کلیدی قرار دادند و نظام آنان از هم پاشید.

کرمی راد افزود: مردم ما همیشه پای نظام و انقلاب ایستادند و از آن حمایت کردند و همیشه در فتنه‌ها با تبعیت از رهبری هوشیار بودند و با این روش مدبرانه رهبری فتنه ها را خنثی کردند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: در گام دوم سخنان رهبری معنای بهره‌مند نشدن از توان و ظرفیت افراد با تجربه و تخصص و سالخورده نبوده است بلکه ایشان تاکید کردند به جوان با مشورت و حمایت بزرگترهای با تجربه هم باید فرصت حضور داد چرا که دورانی امام راحل این فرصت حضور را برای جوانان در پست‌های کلیدی ایجاد کردند نمونه آن هم  حضور خودم من در مدیریت پست‌های کلیدی نظامی در جنگ با سن کم بود.

 وی افزود: اکنون سکاندار نظام اسلامی ایران رهبری  و همه باید تابع محض فرمایشات ایشان باشند و  از تدبیر رهبری اطلاعت کنند. اگر وضعیت نظام امروز به این شکل است نیروهای ارزشی و انقلابی هم در آن مقصرند چر ا که فرصت حضور را برای دولتی فراهم کردند که به هیچ یک از وعده‌هایش عمل نکرده است.

کرمی راد گفت: انتخابات پیش رو برای نظام و انقلاب سرنوشت‌ساز است و نباید اجازه داد نفوذی‌ها کلید هدایت و مدیریت کشور را به دست بگیرند.

 انتهای پیام//.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.