درباره علی کریمی خبرهای آن چنانی نمی‌شنویم اما زمزمه‌هایی درباره احتمال حضور او روی نیمکت برخی تیم‌های لیگ برتری تهرانی شنیده می‌شود که کریمی ترجیح می‌دهد درباره این پیشنهادها صحبتی به میان نیاورد.کریمی این روزها مشغولیات دیگری دارد و سعی می‌کند با یک برنامه‌ریزی تازه گام به میدان مربیگری بگذارد.

هیچ دلیلی برای تغییر برانکو وجود ندارد

*هفته پیش در میان استقلالی‌ها دیده شدید.

بله، مراسم سالگرد ناصرخان بود و من هم وظیفه داشتم در این مراسم شرکت کنم.

*اما شما پرسپولیسی هستید.

درست است اما ناصرحجازی فرق دارد. یعنی برای ما پرسپولیسی‌ها هم چهره خاص و ویژه‌ای است. ناصرخان آن قدر به لحاظ شخصیتی انسان با ارزشی بود که پرسپولیسی‌ها هم دوستش دارند.

*هیچ وقت هم شاگردش نبودی.

این افتخار را نداشتم که شاگرد ناصرخان باشم. ناصرخان انسان متواضع و صادقی بود و تفاوت‌هایی داشت که همه دلیلش را می‌دانیم. بزرگی ناصرخان را آن زمانی احساس کردم که در حال خارج شدن از قطعه نام آوران بودم اما می‌دیدم که هنوز هوادارانش در حال رفتن سرمزارش هستند.

*از پرسپولیس چه خبر؟!

(می‌خندد) می بینید که قهرمان شدند و سومین جام متوالی را هم گرفتند و حالا هم در فینال جام حذفی هستند.

*دلیل قهرمانی‌های پی در پی پرسپولیس چیست؟

دلایل متعددی است اما مهم‌ترین آن هواداران هستند. ببینید هواداران سه،چهار سال است که پشت تیم‌شان را خالی نکرده‌اند و پی در پی حمایت می‌کنند. تیمی که این همه هوادار مشتاق دارد قطعاً همیشه موفق می‌شود.

*درباره ادامه همکاری برانکو با پرسپولیس در هفته‌های اخیر صحبت‌های متعددی شنیده شده است. حتی برخی از احتمال جدایی او گفته‌اند.

هیچ مربی نبوده که با یک تیم سه فصل پی در پی قهرمان شود. به نظر من هیچ دلیلی برای تغییر برانکو و انتخاب یک مربی دیگر در پرسپولیس وجود ندارد. برانکو باید بماند و پرسپولیس تا سال‌های سال باید از وجود این مربی استفاده کند. برانکو با این کارنامه هیچ حرفی باقی نگذاشته است.

*بعد از سپیدرود در تیم دیگری دیده نشدید در حالی که صحبت‌هایی درباره مربیگری شما در پیکان و سایپا شنیده شد. دراین باره توضیحی دارید؟

توضیح من این است که فعلاً برنامه‌ای برای کار ندارم.ان شاءالله در آینده درباره فعالیت جدیدم با شما حرف می‌زنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.