خراسان شمالی- با اجرایی شدن ایده استاندار خراسان شمالی و توزیع گوشت یارانه ای به شیوه جدید، صف های خرید این محصول در استان برچیده شد.

صف های گوشت تنظیم یارانه ای خراسان شمالی برچیده شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی گفت: حفظ کرامت و شأن مردم، برای نظام اسلامی از هر چیزی مهم‌تر است و رویکرد ما از برچیدن صف‌ها، جلوگیری از دلال بازی و بروز تخلفات، و صیانت از کرامت مردم است.

وی اظهار داشت: از ۱۰ روز گذشته، اجازه ندادم که صفی برای توزیع اقلام یارانه‌ای، شکل گیرد زیرا این شیوه توزیع را قبول نداشتم.

وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر گروه‌ها در استان در توزیع گوشت یارانه‌ای، همکاری خوبی داشتند و نسبت به سایر استان‌ها، توزیع اقلام بهتر انجام می‌شد اما منظور ما تأمین نمی‌شد.

شجاعی تصریح کرد: ایده‌ای را مطرح کردم و امروز با خوشحالی اعلام می‌کنم که در بجنورد، ۲ برابر میزان گذشته، گوشت قرمز توزیع شد بدون آنکه صفی شکل گیرد.

وی خاطرنشان کرد: آمار اقشار مختلف را به دست آوردیم تا اقلام یارانه‌ای، در میان قشر خاصی توزیع نشود، اکنون در میان کارگران در واحدهای صنعتی مختلف، مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و بازنشستگان توزیع شد.

شجاعی اظهار داشت: از ۲۵۰ هزار خانوار این استان، ۲۳۵ هزار خانوار تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

استاندار خراسان شمالی افزود: صفی در بجنورد شکل نگرفت و گوشت به ازای هر کیلوگرم، ۳۰۶ هزار ریال توزیع شد و به دست اهلش رسید، دست دلالان کوتاه و شأن مردم نیز حفظ شد.

بر اساس این گزارش بتازگی سه هزار و ۷۰۰ کیلوگرم گوشت یارانه‌ای در بجنورد توزیع شد و روز پنجشنبه هم حدود سه هزار کیلوگرم گوشت یارانه‌ای در شهرستان شیروان توزیع شد.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.