خراسان شمالی- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به پاس حضور مردم مؤمن در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

بیانیه قدردانی به پاس حضور مردم مؤمن در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شوری هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی طی بیانیه ای از حضور باشکوه، ارزشمند و معنوی مردم روزه دار و مؤمن باب الرضا-گنجینه معرفتها قدردانی کرد.

متن بیانیه:

بسم الله الرحمن الرحیم

قدس متعلق به مسلمین است و باید به آنان بازگرددامام خمینی (ره(

حمد و سپاس ذات باری­تعالی را که توفیق عنایت فرمود تا بار دیگر در وعده­گاه آخرین آدینه از شهرا... الاکبر، باحضور حماسی و پر شور در صحنه و همگام با امت بصیر و دشمن شناس اسلامی و آزادی خواهان جهان، حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین، آزادی قدس شریف، نابودی رژیم کودک­کش و بیزاری از جبهه سلطه و استکبار و حامیان آن را رساتر از همیشه فریادگر باشیم.

 با گذشت چهل سال از این ابتکار معجزه­گون معمار کبیرانقلاب، حضرت امام روح الله (ره)، و با سپری نمودن یک چله پرافتخار؛ امت اسلامی باردیگر در این اجتماع وحدت آفرین و این اقیانوس بی­کران در حالی­که پا بر نفسانیات و تعلقان نهاده و همچون سالکان طریق حق  و مجاهدین فی سبیل ا... در اکمال رسم بندگی تبعیت از نائب ولی الله­الاعظم را سرلوحه خویش قرار داده؛ با گام­های استوار و اراده­هایی مصمم­تر از همیشه وحدت و انسجام امت اسلام را به نمایش گذاشتند.

مردم مؤمن و روزه­دار باب الرضا-گنجینه معرفتها نیز همنوای با مردم ستم دیده و مظلوم غزه، و بامشت­های گره کرده و شعارهای مرگ بر اسرائیل آمدند تا باردیگر در پیروی از آموزه های جاودان امام راحل رحمت الله­علیه به ندای ظلم ستیز مقام عظمای ولایت مد ظله العالی لبیک گفته و اعلام کنند که بازی نخ نما و توطئه رذیلانه رئیس جمهور ابله آمریکا موسوم به معامله قرن، راه به جایی نخواهد برد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از آحاد مردم عزیز و روزه دار، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران؛ علما روحانیت، جوانان ، دانشجویان و همه اقشار مختلف مردم به­ویژه اهتمام جدی و ستودنی رسانه ملی، اصحاب خبر و تمامی فعالان عرصۀ اطلاع­رسانی که نقش به­سزایی در به تصویر کشیدن این حماسه باشکوه داشتند؛ قدردانی نموده؛ و توفیق بیش از پیش تمامی عزیزان را از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.