استاندار خراسان رضوی در پیامی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد.

پیام تقدیر استاندار خراسان رضوی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رزم حسینی در این پیام اظهار داشت: حضور پرشور جوانان و نوجوانان عزیز نشان بالندگی و بصیرت امتی است که تصمیم گرفته استقلال خود را با وجود همه تحریم ها و فشارهای اقتصادی و سیاسی حفظ کند.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی

درود و برکت خداوند نصیب مردم بصیر و فهیم سرزمین خراسان رضوی که بار دیگر همبستگی، همدلی، و خروش انقلابی خود را در  روز قدس به رخ تمامی جهانیان کشیدند.

شرکت همه آحاد ملت در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت سیاستهای استکباری و استعماری دژخیمان کودک کش رژیم جعلی اسرائیل بویژه حضور پرشور جوانان و نوجوانان عزیز نشان بالندگی و بصیرت امتی است که تصمیم گرفته استقلال خود را با وجود همه تحریم ها و فشارهای اقتصادی و سیاسی حفظ کند و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) پرچم این انقلاب را به دست صاحب واقعی اش حضرت ولی عصر(عج) برساند. سلام خدا بر ملتی که در بیش از چهل سال همواره بر بیعت خویش باقی مانده اند، بی شک این حضور پرصلابت و خروش انقلابی وظیفه ای سنگین بر دوش دولتمردان و مسوولان است تا با تلاش، همدلی و خدمت شایسته قدردان مردم شریف و عزیز باشند.

اینجانب به نمایندگی از دولت خدمتگذار ازحضور و شکوه راهپیمایی شما عزیزان و همراهان همیشه انقلاب بویژه جوانان و نوجوانان عزیز صمیمانه تشکر می کنم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.