نام‌نویسی کارگاه تخصصی «بازیگری تئاتر» ویژه بانوان به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در مشهد آغاز شد.

نام‌نویسی کارگاه تخصصی «بازیگری تئاتر» ویژه بانوان در مشهد آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، کارگاه تخصصی بازیگری تئاتر ویژه بانوان با رده سنی حداقل 15 سال، از آموزش تا تولید و اجرای اثر نمایشی در چهار ترم طی سال جاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود. این دوره آموزشی با حضور خواهران علاقه‌مند زیر نظر فاطمه توانا مدرس دوره از تیر ماه 1398 شروع می‌شود و با اجرای اثر در آبان ماه سال جاری به پایان خواهد رسید.

برپایی این کارگاه آموزشی در سه ترم شامل ترم یک؛ مقدماتی(بدن، بیان و حرکت)، ترم دو؛ متوسط(شخصیت‌پردازی، حس و میمیک، تمرکز، خلاقیت و فضاسازی) و ترم سه؛ پیشرفته(بداهه‌پردازی، کار گروهی، خوانش متن و درک ریتم)، همراه با دعوت از استادان رشته‌های مختلف تئاتر برای برگزاری ورکشاپ‌های تخصصی کارگردانی، نویسندگی، طراحی صحنه، نور، لباس، گریم و... صورت می‌گیرد.
ترم چهار نیز به تولید و اجرای اثر اختصاص دارد و هنرجویانی که سه ترم نخست را با موفقیت بگذرانند در اجرای نمایش پایان دوره شرکت خواهند داشت. همچنین نیمی از هزینه نام‌نویسی کل دوره به هنرجویان برتر(5 تا 10 نفر)، در انتهای اجرای عمومی اثر نمایشی بازگردانده می‌شود.
بانوان علاقه‌مند برای نام‌نویسی و کسب اطلاعات بیشتر درباره این کارگاه تخصصی می‌توانند خرداد و تیر ماه سال جاری از ساعت 8 تا 13 به مکتب هنر رضوان وابسته به مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی به نشانی مشهد، خیابان کوهسنگی 17، پلاک 14، مراجعه کنند و یا در این ساعات با شماره تلفن 05138467644 تماس بگیرند.
لازم به ذکر است، کارگاه تخصصی بازیگری تئاتر ویژه بانوان با همکاری مکتب هنر رضوان و مجتمع فرهنگی- هنری امام خمینی(ره) زیر نظر مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برپا می‌شود. این مؤسسه با بهره‌گیری از ظرفیت واحدهای مختلف خودبا برگزاری برنامه‌های متنوع هنری و آموزشی در مسیر ارتقای فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی حرکت می‌کند.

 منبع:آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.